Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er så vanskelig å vite, trenger tips
MathildeC Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Bruker OHT-soveposen, buggy mummy eller hva den nå heter. Men er egentlig ikke 100% fornøyd, synes den sklir sånn ned i vognen, er litt kav å ta henne inn i den noenganger.
Lykke X 4 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Bruker Odenwalder Holly (dunposen med bamse inni). Den passer fint. Er luftig, og ikke klumpete. 7 a.m enfant large skal visstnok også passe fint, men den er av syntetfyll.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Bruker artlander maxiflex den med lammeskinn i bunnen. Perfekt i OTH.
LegallyBlond Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Bruker en quinny vår/høstpose og en ticket2heaven dunpose på vinteren. Begge passer godt i vognen.
MintCondition Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Til bagen skal jeg ha den gamle lammeskinnsposen min, til sportsdelen blir det voksi
MathildeC Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Sklir posene deres ned i vognen, eller holder de seg fint på plass?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Jeg har artlander maxiflex den med skinn og den holder seg helt på plass. Hvis poden sitter ekstra urolig og er mye opp og ned har jeg tatt den firkanten opp på toppen (på de fleste poser) som snorene er skjult i og puttet bak under kalesjen og festet i de snorene du regulerer sittestillingen med. Da holder den seg ialefall perfekt på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå