Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Bare lurer. Jeg synes de er veldig søte, men detter de ikke fort av? Og har det noen praktisk fordel av noen slag?? Har såå lyst til å bestille sånne sko fra shooshoosusa.com, men kommer hun til å bruke dem??
Minnie Mom Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Gutten vår på nå 3 år brukte skinntøfler hjemme da han var mindre, men ikke nå lenger. Men i bhg bruker han det. Tulla på 8 mnd har ikke noe valg, jeg tar de på.. ) Hvis ikke drar hun av seg sokkene, tøflene varmer og så er de jo veldig fine da.. ) Og ikke minst er det greit når hun etterhvert begynner å dra seg opp på to bein og gå, så hun ikke sklir.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 For varmen bruker vi ullsokker. Men jeg ser poenget med at de ikke sklir;-)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Når hun begynte å reise seg opp etter ting kjøpte vi skinntøfler av den enkle grunn at hun sklei på bare sokkene..
Ranveig R Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 For føttene er det best å gå utan sko, men når dei begynner å krype/åle seg/reise seg/gå blir sokkar gjerne glatt, i alle fall om det er litt kjølig så ein treng tjukkesokkar. Då kan det vere greitt med mjuke toflar (f.eks. skinntøfler a la Robeez). Det er ikkje bra med "harde" sko før ungen kan gå, og det er som regel unødvendig innandørs uansett alder. Jenta vår på 10 mnd drar seg framover med hendene mens ho sparkar frå med føtene, så ho er barbeint når det er varmt nok, ellers har ho sokkar/strømpebukse og skinntøflar på. Fint mange fine/søte tøflar, OBS har slike til ca 1/3 av prisen i barneutstyrsbutikkar. Så lenge tøflane sit godt på er det DU som bestemmer kva babyen skal bruke. Men dersom h*n klarar å få dei av sjølv blir dei neppe mykje brukt.
Ranveig R Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Shooshoos lignar veldig på Robeez og billegvarianten frå Obs, dermed vil eg tru at shooshoos heng godt på foten, det gjer i alle fall Robeez. Jenta vår klarar ikkje å få dei av seg.
Minnie Mom Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Vi bruker som sagt shooshoos på tulla vår, de detter ikke av.
ruffen Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Shooshoos er veldig bra. Detter ikke av på vår. Hun bruker de inn/ut av bil og en del inne når hun har glatte sokker/strømpebukse. Lettere å reise seg da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå