Gå til innhold

Han vil ikke sove på ryggen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er fem uker, og har hele tiden sovet på magen. Han finner ikke roen på ryggen. Kan sove kanskje en halvtime på ryggen, men da våkner han. Så fort jeg snur han på magen sovner han igjen... Vi har vært til to behandlinger hos kiropraktor, for han er visst ganske spent i nakken. Det kan være årsaken, men jeg vet ikke... Behandlingene har ikke hjulpet enda...

Noen andre med lignende erfaringer? Bør jeg prøve noe annet enn kiropraktor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi det en gang til, men hvis de liger på magen pass på at det er 19 grader i rommet og at han ikke ligger på pute...men hør med hs søster...for han jo ikke gamle gutten,,,lykke til

Skrevet

jenta mi var akkurat likedan helt fra fødselen av, jeg lot henne sove på magen på dagtid (hvis ikke ble det jo ingen soving..) og la henne på ryggen i vogga på kvelden. Våkna ganske ofte på natta da, men etterhvert vente hun seg til det. og plutselig sov hun fint på ryggen på dagtid også! hun var nok blitt 2 mnd.

vi var ikke hos kiropraktor pga det...egentlig ikke så rart babyer liker seg best på magen da, mye tettere og intimt enn å ligge utstrakt og åpent på ryggen!

Fikk også et tips av hs med å legge ammeputa som et "reir" rundt hodet hennes når hun skulle sove, for da ble hun litt mer innpakka, og fikk den livmorfølelsen, hehe men det funka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...