Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da dere la dem på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor er 11 mnd og sover godt helt til jeg legger meg,men da våkner hun en gang i timen. Tenkte kanskje det kunne hjelpe å ha henne på eget rom. Men jeg våger egentligt ikke. Føler jeg har bedre kontrol når hun ligger på samme rom som meg.Hun har sovet fint hele natta fra hun var 6 mnd frem til for 3 uker siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størsta var 1 1/2 år når hun fikk eget rom. Men det var fordi vi bodde på 2 roms så vi hadde ikke noen valg. Minsta var 1 år når hun fikk sitt eget som. Det gikk kjempe bra og legge dem på eget som. Dem sov bedre og mannen min og jeg fikk det bedre. Hehe.

Skrevet

3,5 mnd. Da sov hun hele natten.

Skrevet

Jentene sov i samme sprinkelseng på vårt rom til de var ti mnd, så sov de i hver sin sprinkelseng på vårt rom til de var litt over et år..da flyttet vi og de fikk eget rom. De sov godt sammen med oss, men vi sov desto bedre uten dem:)

Skrevet

6 mnd. Da hadde hun sovet hele natta i flere måneder, men det var først da vi foreldre var klare for det ;)

Du kan jo prøve å flytte henne på eget rom og se hvordan det går? Er jo ikke verre enn å flytte sengen tilbake til ditt rom hvis det ikke funker.

• 2 uker senere...
Skrevet

3 mnd gammel :-)

Gikk kjempe fint - da fikk både mor, barn og ikke minst pappan sove mye bedre. Fortsatte fremdeles med nattammingen men da inne på hennes rom !

• 2 uker senere...
Skrevet

Hun var 3 uker (korrigert). Hun sov IKKE da vi lå på samme rom, så livet ble bedre da hun lå i naborommet med døra på gløtt. Vi hørte henne godt da det bare var 2 meter unna, men likevel så ble det mye bedre søvn på oss alle. Nå er hun 18 mnd ukorrigert. Ligger fortsatt på eget rom, og det fungerer mye bedre enn om hun havner i vår seng=)

Skrevet

6 mnd ukorr (4 mnd korr). Det gikk helt fint. Kunne sikkert ha flyttet henne før, men det var først da jeg "tenkte" over det, og gjennomførte det. Pappa'n synes det var fælt at jeg skulle flytte henne... for da var hun jo alene :( Men ting gikk helt greit. Nå sov hun godt før jeg flyttet henne også, så eneste forskjellen var bare at hun ikke lenger lå ved siden av meg i sengen sin, men på et annet rom.

Skrevet

11 måneder ukorrigert.

Siden hun bare våknet når vi la oss, og ble litt styr ut av det, kom hun på eget rom.

Vi alle sov bedre etter det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...