emma83 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 nå trenger jeg gode råd,holder på å bli sprø! har jente på 1mnd,og to uker,hun er plutselig blitt så urolig under amminga,ligger og vrir seg hele tiden,eller så sovner hun,så våkner hun og vil ha mere mat 15 min senere,noen ganger spiser hun kjempemasse,og gulper opp "alt" og vil så begynne på nytt. lurer på om det er luft som plager henne,eller at jeg ike har nok mat?? prøver å gi henne litt smokk,men er sjelden hun vil ha den. nå har jeg ligget me puppen ute i nesten tre timer bare me små pauser....gode råd ønskes velkommen;)
Expat Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hei! Hvordan er det med antall bleier i døgnet, farge på avføring, vektøkning? Har hun gode dager, verre dager? Liker hun å ligge på ryggen etter mat? Ligge på ryggen overhodet?
emma83 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 vi skifter masse bleier og hun tisser masse,noen ganger er avføringa gul som den skal være,og noen ganger litt grønnaktig, hun hadde gått opp bra sist bgang vi veide henne,men da var hun roligere og spiste mer regelmessig,men skal veie henne på onsdag..kan det bare være sugebehov eller? hun hylskriker og det eneste som hjelper er pupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå