Gå til innhold

noen av dere som har pult en gift mann/en mann i som er i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innledet et forhold til en gift mann som hadde en gravid kone. Han sms'et meg fra sykehuset da ungen kom til verden, og han overnattet hos meg to netter mens kona var på sykehuset.

Man gjør veldig mye rart når man er forelsket... :-(

Fortsetter under...

Skrevet

nei, og hadde jeg flørta med en jeg visste hadde kjæreste hadde jeg dratt mein vei!!

Skrevet

Ja, faktisk mange, har hatt lengre forhold med gifte / samboende også. De viser ingen anger,jeg som har avsluttet forholdene også, men fortsetter å sende meg smser... Vet noen av dem har blitt skilt etterhvert.

Huff når jeg leser det jeg har skrevet høres det groteskt ut, men er dessverre sant, de er så enkle de opptatte mennene, da får jeg det jeg vil, og slipper å ha de oppå meg hele tiden.

Skrevet

Anonym 00:36 her.

Til Anonym 12:52 - Hva mener du med att jeg er en godjente? :P

Skrevet

Kan jeg bare spørre hvor dere finner/fant disse mennene?

På byen, på nett, på jobben?

Er det mange av dere som kun gjorde det en gang i fylla, eller har hatt et forhold over lang tid?

Skrevet

Jeg møtte den ene på nettet, og vi hadde ett forhold i 1 år. Ikke noe alkohol involvert i selve forholdet, selv om vi drakk sammen noen ganger.

Han andre møtte jeg ute på byen i fylla, det ble bare en gang.

Annonse

Skrevet

Ja, på byen, på nett og på jobben.

Noe "tilfeldig" mer eller mindre full, noe langvarig forhold.

Skrevet

Ja, ble stormende forelsket i en fyr i studietida (føltes ut som kjærlighet ved første blikk osv....det var som lynet slo ned og jeg så ham kun bakfra), visste ikke i begynnelsen at han var i et forhold og når jeg fant ut av det var jeg så hooka at det var for sent... Jeg har aldri vært utro selv... Etter at jeg traff mannen min har jeg plutselig forstått hva jeg gjorde den gang... Huff...

Skal sies at når jeg legger all min sexapeal til over så lang tid som jeg gjorde med denne fyren... skjønner jeg at det var vanskelig for ham (bare at jeg ikke skjønte før etterpå at han strittet i mot av moralske årsaker, kjærlighet til sin samboer og forpliktelser...jeg trodde han gjorde seg kostbar...). Han er ikke verdens vakreste og IKKE vant til at vakre kvinner sexer seg opp og stirrer ham i senk!

Han er fortsatt samboer og jeg tror de har det bra. Han hadde konstant dårlig samvittighet og strittet i mot alt han kunne...

Skrevet

Jeg hadde en "pulevenn" i noen mnd på sommeren. Jeg møtte kompisene hans, han møtte vennene mine. Alle visste vi hadde noe på gang. Så fant jeg ut at jeg ikke likte han så godt likevel. Og avbrøt det hele.

Noen mnd senere traff jeg på han igjen og vi hadde en herlig sexhelg.

Bare dager etter denne helgen fant jeg ut at han var i et forhold med ei dame. Og at han hadde vært sammen med henne helt siden før sommeren.

Han har ikke nevnt henne til meg en eneste gang og etter jeg fant ut av dette prøvde han å få meg til sengs igjen, men da sa jeg klart ifra at ikke pokker om jeg går til sengs med en som har dame.

Han bare lurte på hvordan jeg hadde funnet ut av dette.

Men han var veldig god i senga da.

Har aldri møtt dama hans, men om jeg gjør det kommer jeg nok til å fortelle om oppleveldene mine med han, når de skjedde og han har jo et veldig spesielt utstyr så den kommer til å være lett å forklare.

Skrevet

Synes synd på dere som har hatt forhold til flere gifte menn.Tror dere virkelig dere er så fantastiske?Da hadde jo mannen gått fra kona glatt.De er bare interessert i å ha sex med dere skjønner dere vel.Tror dere virkelig at det er lykke i livet å pule rundt med flere gifte mannfolk og føle seg attraktiv?

Dere sitter til slutt på gamlehjemmet ensom og alene og det dere kan skryte om er hvor mange gifte menn dere har pult...ha ha for et liv!!

Skrevet

Har nok hatt ex med en del gifte/samboende menn.

Endel one-night.stands, men også vært utro selv med en mann som var samboer. Har velaldri vist noen synelig anger, men det har da ikke jeg heller de gangene jeg har vært utro.

Er vel ofte sånn at man ikke viser sine private følelser for fremmede folk. Det gjør ikke jeg ihvertfall. Men det betyr ikke at man ikke angrer!

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg. Det er han som er i et forhold som må ta ansvaret.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, storebror er resultat av mitt forhold til en mann som var i et forhold. Han er ikke lenger sammen med henne, jeg vet ikke grunnen til det, men de hadde ikke vært sammen så veldig lenge, ble kanskje sammen et par måneder før jeg ble gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...