Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 uten å være den som er gift med ham selvfølgelig. hvordan ter de seg? viser de tegn til anger? fortell.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hadde en onenight med en forlovet mann for ørten mange år siden. Han viste desverre ingen anger, sa han aldri ville glemme det osv. Ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Aldri anger. Kåte griser. "Min kone forstår meg ikke"-klisjeen blir faktisk brukt. Tro det eller ei.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Ja, men jeg visste ikke at han var gift. Fant det ut helt tilfeldig. Kan ikke si han oppførte seg noe unormalt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hadde en gang et kort forhold til en kar som hadde dame uten at jeg visste det. Han brydde seg tydeligvis ikke om at dama kunne fa vite det siden mange av kameratene hans var sammen med oss den uka. Hadde også et lengre forhold til en jeg visste var gift. Kjente kona hans godt til og med. Han utnyttet oss begge. Har også utro med mange andre, gikk til prostituerte osv. Skikkelig drittsekk med andre ord.
-Hengebuksvinet- Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 da jeg var ung. Dette var en mann som jeg hadde vært uoppnåelig forelsket i det meste av ungdomstiden, og deretter hatt en uavsluttet flørt gående med noen år tidligere. (Dvs uavsluttet i den forstand at vi bodde langt fra hverandre, og bare mistet kontakten). Han så ikke ut til å angre noe særlig, selv om han sjekket opp meg rett før fødselen til første barnet. I fylla. Det var da noen år siden han hadde sett meg sist, og han la ut i det vide og det brede om at jeg var sååå spesiell og at han aldri hadde kunnet glemme meg. Etter det sendte han stadig meldinger, og tok intianativ til å holde kontakten. Jeg har alltid vært stor motstander av å holde på sånn, men han fikk meg faktisk til å føle meg viktig. Nesten som om det var hans dame som tråkket meg på tærne, og ikke omvendt. (Ja, han la jo ikke akkurat ut om henne ved første treff, for å si det sånn). Jeg har slitt med en del dårlig samvittighet, spesielt etter at jeg selv fant lykken med mann og barn. Tenkte en stund at jeg ikke fortjente det, siden jeg selv hadde ødelagt en annens familie. Selv om jeg egentlig vet at det er hans ansvar, og at de holdt sammen lenge etter at jeg avsluttet kontakten mellom oss. Sannsynligvis har jeg slitt mer med samvittigheten enn han ;-(
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Jeg har hatt mange menn som var gift,( jeg var ikke gift da). Det er helt utrolig at alle gifte menn som jeg møtte var klare til utroskap! Og ingen av dem ville gå fra kona si, bortsett fra siste som jeg møtte, han var gift. hadde2 barn og så gikk han fra kona si og sine barn til meg. Jeg stoler ikke på menn etter min erfaring. Jeg har vært gift med han nå i 10 år og har 2 barn sammen. Jeg var veldig pen når jeg var ung, så det var ingen som ikke ville ha meg, men nå har jeg lagt på meg masse og er blitt mer usikker..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Ja, møtte en trivelig fyr som hadde en kone som var gjerrig på godsakene, og det over flere år. Han viste aldri tegn til anger, men tror det var fordi han var på vei ut (eller de to var i en prosess hvor de var på vei til å skilles). De ble separert et halvt år etter. Hun vet ikke noe om meg, og jeg hadde ingenting med bruddet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Hadde en kort affære med min store kjærlighet (en eks av meg), som hadde gått hen å gifta seg helt sånn plutselig mens han studerte i utlandet. Jeg hadde ihvertfall ingen skrupler, han var jo mannen i mitt liv. Han oppførte seg forelsket og sa aldri noe som kunne tyde på at han angret eller hadde dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Jepp,var i et kort forhold som resulterte i barn.Han angret ikke noe før jeg fortalte at jeg var gravid og ville fullføre svangerskapet.Da ble plutselig ekteskapet så jævlig viktig og det at det ble et bevis på hva han hadde gjort passet han veldig dårlig. De fleste menn er nemlig utro om forholdene ligger til rette og de er 100% sikker på at det ikke blir oppdaget.Når det gjelder damer,tenker menn stort sett med "minste hodet"STAKKARS MANNFOLK,de er nå j.... dum,når det kommer til sex!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Hadde sex med en mann som hadde ett seriøst forhold og var samboer. Når vi hadde sex, vell- da gikk det rått for seg!! Som om dama hannes var ei kjedelig ei som bare lå der Hehe, spennende hadde vi det allefall. Sex i senga demmers, bilen demmers og tjah, motorsykklen hannes? Han viste ingen anger allefall. Jeg kuttet ut forholdet etterhvert, når dama hans ble gravid. Da følte jeg meg ikke særlig spesiell lenger, og hallo- det er fullt av fisk i havet, hvorfor bruke mer tid på han da liksom.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #12 Skrevet 6. september 2008 Anonym 00:34 her igjen, kom til og tenke på noe. "Hva om dama hannes er på dib??" Har aldri snakket med henne, men vet hvem hun er og har sett henne før. Såå.. Skal jeg nevne att de hadde malt ett hjerte over senga med navne demmers i? (det var faktisk ikke helt ferdig-gjort når jeg var der sist)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #13 Skrevet 6. september 2008 Ja, hadde sex med en som var samboer....ungen hans var hjemme, men dama og andre ungen var på tur.... han har mast i ettertid om mer, men jeg klarer det ikke..... han var fin og alt det der.... Og nå har jeg et forhold til en gift mann. han vil ha litt spenning, og jeg er singel
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 Ja, da jeg var 17. Var ung, naiv og forelsket, og trodde på han da han sa han skulle gå fra samboeren sin. Vi holdt det faktisk gående et års tid, selvfølgelig uten at noe endret seg. Han skulle alltid gjøre det slutt "neste uke". Syntes synd på samboeren hans i ettertid (hun tilga meg faktisk, som den naive ungen jeg egentlig var! han var 9 år eldre) og hadde dårlig samvittighet - men det hadde ikke han! Nå er hun heldigvis lykkelig gift med en annen. Han er singel og har vært det i årevis. Veldig glad jeg ikke endte opp med han, gitt.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 Ja dere er noen deilige fittekjerringer!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #16 Skrevet 7. september 2008 Anonym 00:36, du virker som ei skikkelig godjente.... Jeg har selv opplevd å finne ut av utroskap dagen etter det skjedde. Noen dager etter det fikk jeg en mail fra hun han hadde hatt seg med der hun beskrev soverommet mitt på rim (hun trodde at jeg ikke visste). Hva er det som får folk til å ville andre som tross alt er ganske uskyldige i det hele så vondt?
solei Skrevet 7. september 2008 #17 Skrevet 7. september 2008 De sliter nok psykisk..er nok ikkje lykkelig og det fortjener de ikkje heller..men husk at det er mennene som skal straffes som er utro!! Eller motsatt!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #18 Skrevet 7. september 2008 Ja, men jeg visste ikke om det, så han viste selvfølgelig ingen tegn til anger i det hele tatt. God skuespiller, det var han i hvert fall. Ødela meg for mange år, det er i hvert fall sikkert, når jeg til slutt fant ut av det...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #19 Skrevet 7. september 2008 Ja, hadde et forhold til en som var gift da jeg var 14-16 og han var 25 og gift. Ingen som helst tegn til anger fra hans side, den dag i dag. Selv om jeg var et barn.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #20 Skrevet 7. september 2008 Har et forhold til en samboende type fra Bærum - de har en sønn. MEN han er i ferd med å gå fra samboeren - hun har levd godt på ham, nå er glansdagene over. Jeg har ikke tenkt å overta bare så det er sagt, en gang utro alltid utro.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #21 Skrevet 7. september 2008 En gang utro alltid utro .Han er nok utro mot deg og ,hvorfor skal han ikke være utro mot deg liksom?Dere som er utro og vet dem er gift JA JÆVLA HORER LAVMÅLT ER DERE.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #22 Skrevet 7. september 2008 synd på henne stakkars tror kansje at ho har en snill mann .LIke greit ho får vite hvor stor dritt han er.OG TIL PASS FOR HAN HOREBUKKEN
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #23 Skrevet 7. september 2008 jepp - eksen. han er samboer og har ett barn. men kommer alltid krypende tilbake til meg for litt kos i ny og ne han viser ingen anger whatsoever....får alltid mld når han er ute på byen osv.. vi var ungdomskjærester og har aldri kommet helt over hverandre tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #24 Skrevet 7. september 2008 Det verste tilfellet av utroskap jeg har hørt om, var selvfølgelig ikke meg, men en venninne som stelte i stand med. Hun ble med han hjem for et ONS, drittfull. Da det hele var over (på soverommet i hans seng), gikk de ut i stuen, og han bestilte taxi for å få henne hjem. Da la hun merke til en barnevogn i gangen, og lurte på om han var helgepappa. Han svarte ærlig, at nei, den vogna var kjøpt til babyen deres. Baby? Så viste det seg at han nettopp hadde blitt far - kona lå på barsel med deres nyfødte sønn. Det er helt utrolig. På toppen av det hele var det en god kamerat av han som hadde kjørt dem hjem til huset han bodde i. Hvorfor kan i det minste ikke udru folk stoppe en sånn galskap? Må si jeg ble sjokkert da hun fortalte historien. Men jeg tviler ikke på at den er sann.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #25 Skrevet 7. september 2008 Ja, en når jeg var 16, en annen tre ganger etter møtt han på byn og en siste som jeg hadde forhold til i et år som voksen (i tillegg til en "runde" når jeg var 17). Ingen av disse viste noengang anger! Sistnevnte flyttet fra kone og barn og elsket meg over alt på jord, men flytta så tilbake igjen pga barna. Kan ikke fatte at kona ville ha han igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå