Gå til innhold

Hvor mye tjener dere i timen og hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som "flykonsulent" (tåpelig tittel) dvs. står i gaten på flyplassen og tar billetter m.m. Har vel ca 140kr/t + skifttillegg. Og får 90% rabatt på flybilletter. Greit nok :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i produksjon og har 150 kr timen.

Skrevet

Jobber som mellomleder i en middels stor bedrift, tjener 470 000 kr i året. Har mastergrad. Helt grei lønn, er ny i jobben og vil nok tjene over 500 tusen i løpet av 1-2 år. Jobber 8 til 16, mandag til fredag. Lite overtid, men litt reising.

Skrevet

Jobbet som tannhelsesekretær, hadde da 125 kr. i timen, privat praksis (startet på 120 kr.).. Ikke så vanvittig bra.. Sater på en høyere utdannelse!

Skrevet

Personalkonsulent i det offentlige, 317 000 kr i året, dvs kr. 162,50 i timen. Rykker heldigvis opp et ansienitetstrinn neste år..

Skrevet

Jobber i boligtjenesten,ingen utdannelse 151.68 i timen før tillegg.

Skrevet

Jobber som barnehage assistent, 140 kr timen, ingen utdannelse, ingen tillegg.

Skrevet

Jeg jobber som saksbehandler å har ca 120 kr timen.. Samboer er lærling å har 50 kr timen...

Skrevet

jobber som vikar i barneskolen, tror det er 190 kr i timen ca.. når jeg er ferdig utdanna til året (lærer) vil jeg vel tjene en 340 000 i året. ikke sikker hvor mye det blir i timen jeg.

Skrevet

sykepleier og har ca 186 kr timen (uten tillegg).

Skrevet

186 kroner i timen uten tilegg..det hørtes mye ut. Har du videreutdannelse? Jeg har vel rundt 178 og har topp annsienitet.

Skrevet

Har 2 jobber jeg.

sekretær- ingen utdannelse/erfaring, ingen ansiennitet- 152,80 kr timen.

Frisør - utdannet- 10 års ansiennitet- 129.50 kr/t + provisjon/tillegg

Skrevet

Jober med salg, har ca 285 pr time en standard mnd. Noen er lavere, noen høyere, avhenger av provisjon

Skrevet

Prosjekt sekretær 162,- kr. i timen (nybegynner lønn)

Skrevet

Er teamleder og har 166,50 per time, har ingen utdannelse

Skrevet

En assistent med 10 års ansienitet tjener kr. 280 000, dvs ca 144 kr i timen.

Skrevet

Jeg har faktisk 151.68 kr i timen med 10 års annsienitet. Kan jo være forskjellig hvor i landet. Økte for et par mnd siden med de ny lønnsforhandlingene.

Skrevet

Jobber innen bank / finans. 360.000 i årlig grunnlønn. Bonus og overtid i tillegg.

Skrevet

190 kr i timen = 370 000 kr i årslønn. Lite sannsynlig...

Skrevet

Lønnsansvarlig - 340.000 i året i full stilling. Tilsvarer rundt 175 i timen.

Skrevet

Assistentlønna (med 10 års ans.) økte fra kr. 265 800 til kr. 280 000 den 1 mai 2008. Likt over hele landet, med unntak av Oslo kommune.

Skrevet

Dette er faktisk veldig sannsynlig !

Som lærervikar får man bare betalt for de timene man faktisk er sammen med elevene. Og for eksempel i 1.klassen er de på skolen fra 8.30 til 13 her i kommunen. Der blir 4,5 time som man blir betalt for.

Det blir HELT feil å regne vikarlønn om i årslønn, iallefall når det gjelder læreryrket! SÅ vet du det!

Skrevet

Ja, 280 000 i året, men på lønnslippen per time har jeg 151.68 kr

• 2 uker senere...
Skrevet

jobber i bank og forsikring som kundekonsulent.. 353.000 i året i 100%.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...