schnappi Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Knerten vår er 6 mnd og fikk smake bitte litt brød i dag. Det likte han gitt.
camosilla Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Min fikk også smake brød rundt 6mnd. Begynnte vel når han var ca 7mnd med fast brødmåltid. Sikkert greit å gi han det så lenge han vil ha det:)
Manx Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi begynte også da lillemor var 6 mnd... startet med bittesmå biter uten pålegg på først, og det virket som hun likte det godt, så ga henne hen skalk som hun fikk sutte på, og plutselig var halve skalken borte.. he he
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Min er 7 1/2 mnd, og jeg prøvde for første gang å gi han brød for et par dager siden. Det falt ikke i smak. Han suttet litt på bitene, før han spøttet de ut igjen.
aragon Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Fikk saksprøver fra rundt 6mnd, spiste hel brødskive når han var 7,5mnd. Nå går det ned som regel 2 brødskiver både til frokost og kvelds(tar bort skorpa da)
grolla Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Men dere var godt i gang med grøt når dere introduserte brød? Eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå