Gå til innhold

Når er det vanelig å begynne med grøt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte da mini var 4 mnd pga at jeg hadde lite melk og mme var ikke nok lenger da han sov lite på natten. Blandet det ut med mm. Har nå kjøpt en grøt der man skal bruke vann (6mnds grøt).

Skrevet

når barnet er 6mnd skal du begynne;) for og være sikker på at barnet får i seg det det skal av nøringsstoffer...klarer du og pumpe deg er det fint med mm..men vist ikke er det mangen fine grøter du blander md vann...eg har prøvd med mm erstatning,for pumping var ikke noe spesielt greit for meg og ikke med førstemann heller...og hun fikk vondt i magen av mm erstatningen...prøv deg frem¨du;)

Skrevet

jeg begynte nå (tuppa er 4,5 mnd). Hun ble litt urolig på puppen og litt "lei" liksom, virket som hun var klar for noe mer enn bare melk. har nok melk og hun sover på natta men helsesøstra anbefalte at jeg introdusert grøt for å gi henne smaken på noe annet. bruker en der jeg blander med vann nå, men tror nok jeg vil bytte til en med mm. (det er ikke snakk om masse da, ca 5 teskjeer veldig tyntflytende) Ble mye roligere på puppen også etter jeg starta med det! samtidig som hun elsker grøten, så det er jo bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...