Gå til innhold

Hun liker IKKE middag!!! FLERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart 8 mnd og jeg har gitt henne middag siden hun var 6,5.

Men hun liker det ikke, hun presser munnen sammen. Jeg får i henne middag om jeg gir henne fruktmos sammen med det!

Når begynner di å like det? Jeg har prøvd allslags... jeg lager helst selv, bare poteter og gulrøtter, poteter, gulrøtter og leverpostei, poteter, gulrøtter og lammekjøtt... Har også prøvd mange ferdig-glass!

Er det bare mi snuppe som ikke liker det eller er vi flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi er 7,5 mnd og spyr av middag.... Snakket med hs om det, og hun sa at noen barn bare var sånn.... At det tok litt lenger tid. Ikke spiser hun brød heller, kaster opp som bare det av klumper og setter det i halsen. Vel vel..

Skrevet

da er vi flere... akk aner ikke hva jeg skal gjøre... men har bare byttet ut med grøt jeg... har gitt opp men jeg har prøvd siden hu var 4 mnd da... ikke middag og ikke vann... alt annet liker hun da hehe (hu er 8 mnd hu og)

Skrevet

Min erfaring er at dette tar TID! Og jeg er ikke spes. tålmodig....

Men det løsner seg, plutselig tar hun en skje mer for hver dag. Og om 3-4 mnd. skal hun absolutt spise selv, og du savner tiden hun ikke ville ha mat:)

Bare ikke gi opp! Lykke til:)

Skrevet

ja jenta mi liker heller ikke vann, hun kan drikke litt, men gir jeg henne melk eller sviskesaft eller eplesaft hyler hun nedpå, så hun er tørst, men vann vil hun ikke ha

Skrevet

hehe hun drikker det hvis jeg gir det fra kopp da... men bare til hu skjønner at jeg har lurt henne:p akk

Skrevet

Jeg har prøvd å gi middag spesiallaget til jenta mi på snart 7 mnd, og ferdiglagede middagsglass. Ikke snakk om! Blir spyttet ut med en gang. Men "voksenmiddagen" går ned... Virker som maten er mer spennende så lenge den ligger på min tallerken. Den babymaten er jo veldig kjedelig i smaken da, så skjønner henne egentlig godt.

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd vil heller ikke ha middag. Igår kastet hun opp utover hele kjøkkenbordet! I dag fikk jeg i henne litt most banan, det har hun spydd av før. Så det er vel bare å fortsette å prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...