Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Takk for tilbakemld Lissi 43år:)

Nei, jeg orker ikke å gå å kjenne etter. Alt er litt rart og uvirkelig foreløpig igrunn. Regner med at du er på privatklinikk siden du har hatt så mange forsøk. Eller? 3 barn med ICSI? hvilket sykehus var du tilknyttet? Riksen eller Porsgrunn?

Lykke til med ruging du også;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Nei, jeg har bare 2 ICSI forsøk ved klinikk Hausken (privat). Ett i 2006 som resulterte i ICSI baby 2007 (da var jeg 42 år). Fikk tre egg på frys som jeg satte inn i mai 2008, negativt test i juni 2008.

Et 2. og siste ICSI forsøk nå i uke 37.

De andre gangene jeg var gravid var vha naturmetoden. Fikk ett barn i 1997, det neste i 2003.

Attpåklatten i 2007 er altså den eneste ICSI-babyen, du kan se han på bilde på min profil;))

Har du barn?

Skrevet

Hei.

Så nydelig han var da! Helt hærlig:) Alle var skjønne! Heldig du!

Nei, jeg har ingen foreløpig. Får krysse fingrene for hverandre:) Synes tiden går treigt nå.

Skrevet

heia alle sammen:) vil bare sei lykke til t alle:) satt inn 2 egg på fredag...mitt første forsøk..e kjempe spente:)

Skrevet

Hei hei. jeg fikk et 7 delt egg inn på fredag. de sa at egget var fint, men 7-delt er vel ikke helt optimalt. er ikke noe særlig positiv selv om jeg prøver.. ingen symptomer heller. vanligvis optimist og positiv, men inne i en litt lei periode.. lykke til alle sammen

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

Har akkurat kommet hjem fra en lengre gå tur med en venninne som nettopp har fått sitt første ivf barn etter 3. misslykkede fryseforsøk og en SA... En vakker liten jente:O)! Selv kjenner jeg på magen min som er flatere enn noen gang og fravær av alle andre symptomer på en mulig graviditet!!!... Hmmm... Men så nydelig vær vi har her oppe i trøndelag nå så får jeg ikke lov til å deppe og være negativ!!

Så gøy at det er flere som har slengt seg med her med oss i uke 37 gjengen da:O)... Er så spente på å høre hvordan det går videre med dere...

7 delt egg snartkomplett; det kan være fordi det ble satt inn kl 12 istede for kl 14... Det er så rart. Min første var i utg pkt to delt eller tre delt... Da de tittet på eggene før de skulle settes inn hadde de delt seg i to og tre... en time etter var det todelte egget blitt tredelt og det tredelt blitt til firedelt:O) Sprøtt!! De satte begge tilbake, om det var det tredelte eller det firedelte som festet seg og ble til gutten vi har i dag, er jo uvisst!! Men er det ikke ett godt tegn at eggene faktisk har overlevd så lenge utenfor livmoren? jeg tror det forteller jo noe om hvor sterke de er jeg ;=O)... Super masse lykke til!

Skrevet

Hei. Heldiggris venninna di tomtom!! men som du sier, vi må ikke deppe sånn! Har du fryseegg eller ferskt inn?

så om det er syv eller åttedelt går rett og slett på tid? jeg hadde innsett ca 11.30.. jeg har jo tenkt så negativt og ikke hatt noe good feeling for eg tenkte at syvdelt var rævva.. :) er hjemme fra jobb noen dager denne uken, så deppa er jeg..

Nå må humøret opp igjen, og snopeskålen inntas:)

stor klem til dere alle.

Skrevet

Hei snartkomplett

Jeg har inne ett ferskt egg. Tre på frys som bare ligger der og venter på å bli til, heldigvis;O)... Måtte le når jeg leste innlegget ditt i går kveld, kjenner meg så godt igjen i beskrivelsen med "snopskåla";O)...

Noen som vet når det er vanlig å "spotte" som det kalles? Syntes fargen på avfallsstoffet etter crinonen som kom ut i dag var lettere rosa...

Kjenner fortsatt ingen symptomer på kroppen, men fikk litt håp da jeg så rosafargen.... Så jeg forsøkte det klassiske; ring festet i hårstrå over magen trikset for å se om det var noe reaksjon... VET jo det er tåpelig, men tenkte at Kanskje???... Så jeg gjorde det... Ringen stod stille en liten stund også begynte den å bevege seg. Først fram og tilbake, etter en stund beveget den seg i sirkel. jeg stoppet den flere ganger og forsøkte igjen og igjen... og jo da, den beveget seg! Men så tenkte jeg å teste litt; vet jo at tankens kraft kan ha påvirkning... så når jeg forsøkte tenke på andre ting, beveget ringen seg ikke... i det heletatt...når jeg tenkte gutt så beveget ringen seg i pendel og når jeg tenkte jente beveget den seg i sirkel... (Jeg vet jo at barnets kjønn ikke blir bestemt før i embryoets uke 6 eller noe sånt)... Hva dere tror? Er dette bare tull???

Ble så trist her en stund at jeg måtte gråte en skvett!!! Nå begynner jeg virkelig å kjenne på sorgen over å kanskje ikke få flere barn...

Skrevet

Hei Tomtom!

Klart du skal få flere barn, kjære deg jente! Du kan jo ikke vite om du er gravid lenge før testdagen din er her! Og skulle det "verste skje" så har du fine egg på frys, så gullegget ditt befinner seg sikkert blant de egga du hadde i uttaket.

Har du ingen symptomer av progestan tilskuddet/crinonen?

Jeg har ømme puppe, men det har jeg hatt siden før uttaket. Trodde jeg merket andre symptomer i går, men i dag er de borte vekk..

Noe konklusjon på resultatet trekker vi ikke før vi tester oss i neste uke - så hold ut alle sammen!

Skrevet

Hei Lissi

Takk for at du drar meg litt i nakken... Må forsøke tenke litt positivt igjen. Hadde oppblåst mage en og to dager etter innsett, og to ganger litt kvalme... ellers ingen sympt. Og jeg som pleier å kjenne veldig godt på kroppen om det er forandringer... Så synes faktisk det selv er litt underlig at jeg ikke kjenner mer... gjorde det til gangs på de forrige forsøkene...

men men ... Vi får holde motet oppe!! Nå skal jeg på jobb en tur, møte, senere besøke min mor som har vært i syden i 14 dager også har jeg nattevakts helg... så dagene skal da gå fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...