Gå til innhold

Vrir hodet fra side til side. Hva skjer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder har lillegutt hatt en merkelig bevegelse. Han vrir hode raskt fra side til side. Gjør det om han ligger eller blir holdt oppe. I dag hadde han en bolk hvor han gjorde det flere ganger. Han smiler stort sett når han gjør det.

Andre som har unger som gjør det samme? Litt i tvil om hva som skjer, egentlig.. Klør han? Plages han? Tar gjerne i mot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er helt normalt.

Snuppa har gjort det fra dag 1 nesten. Gjør det fortsatt og hun er nå 7 mnd. Min teori nå, er at hun blir "svimmel" når hun gjør det og det er gøy... hehe

Skrevet

jenta mi på snart 8 mnd har akkurat begynt med d... Jeg vil kalle d risting på hodet heller... vi aper etter henne og hun gjør d igjen... vet ikke hvorfor hun begynte med det, men nå ler vi jo å da gjør hun det enda mer å ler å ler...

Skrevet

Når min gutt plages som værst med tennene gjør han sånn. Vrir hodet fra side til side. Smiler ikke, men holder munnen åpen. Akkurat som han kjenner hvor det klør, men ikke klarer å koordinere.

Skrevet

Var med noe familie i dag, da gutten begynte igjen på samme tralten. Riste på hodet er en god beskrivelse, ja.. Da kom svigerinna mi med samme tolkning som deg, Jewel -at han blir svimmel og synes det er gøy. Høres jo helt vittig ut, men kan faktisk være, han smiler som ei sol! Godt det vare flere babyer som gjorde det samme, iallefall, for synes han ser helt snål ut når han holder på, he he. Har også tenkt på om det kan ha noe med tennene å gjøre, men han virker jo så blid når han holder på, så vet ikke helt..

Skrevet

Hoderisting her også - stadig vekk:-) Virker som det er kjempestas! Er 6 mndr og har holdt på med det et par uker. Artig at mange babyer er såpass "like".

Skrevet

Dattera mi gjør det også. Tipper det er svimmelhet som er moro, og ikke minst at vi ler. Hun har også hatt "oppmerksomhetshoste" siden hun var ganske liten.

Skrevet

Min også...han har gjort det lenge...han er 8 mnd snart.Jeg aner ikke hvorfor men har merka han gjør det oftere når han er trøtt.

Skrevet

Min gutt har også begynt med dette for noen uker siden....han er ca 6,5 mnd nå. Og han har også den oppmerksomhetshosten som en over her nevnte. Trodde han holdt på å bli syk jeg, men hoster mye enkelte dager, lite andre og ingenting andre dager igjen...og syk har han ikke blitt...så må nok være oppmerksomhetshoste ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...