♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jenta her holder på å få jekslene sine. Jeg har alltid trodd at tenne kom etter hverandre, men her hopper den over en tann om dere skjønner. Dvs, hun har 4 fortenner (oppe og nede), så mangler det en jeksel, men jekselen ved siden av kommer. Skal det være sånn??
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 jepp slik har guttene mine vært også.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Det var godt og høre! Regner med at jekselen kom etterhvert
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Er det ikke hjørnetenner som skal være i mellom da? Min gutt på 1år har fått 4 tenner oppe og 4 nede, samt 4 jeksler (2oppe og 2 nede) Nå ser jeg en liten hvit prikk i mellom disse og det er da hjørnetanna?
Honningmelon Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hjørnetennene skal være i mellom, ja. Men, jekslene skal normalt komme før hjørnetennene, slik at det kan bli et opprom i mellom. Men, det er jo ingen fasit da, så tennene får komme slik de kommer :-)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 ja, da hadde jeg rett.. =) Min gutt er tidlig ute, får jo 13. tanna nå. Og er 1 år og 1 uke.. hehe..
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2008 Hehe, da stemmer det her da. Da får vi vente på hjørnetennene etterhvert Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå