Erisa* Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Ja, alle i hele verden Jeg har gått en del ganger, men siden jeg begynte på igjen med fulltidsstudier etter 3 mnd har det ikke blitt så ofte. Men det er jo veldig kjekt, da:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi går ikke på babytreff. Men blir jo noen besøk til andre som går hjemme med små da...
v0nnen ~ Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Ja det jør vi to og:) får litt dårlig samvittighet for at eg ikke går på babytreff men..
aya75 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Nei. Har så mange venninner m baby, så føler ikke at jeg har behovet. Hvis ikke hadde jeg gjort det.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Sikkert barselgruppe. Var med de første tre gangene, men ikke mer. Følte ikke no behov da, men nå når snuppa er 7 mnd, så kanskje hun hadde hatt godt av og treffe andre like gamle.....
jentelykke + guttelykke Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg gjør det en gang i uka. Synes det er supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå