Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Tenker å anskaffe en elektrisk brystpumpe. Har avent manuell sin fra før, og er fornøyd med den. Men det ble mye mer pumping enn planlagt, flere ganger daglig, så nå skal vi ha en elektrisk. Hvilken synes du er best? For å øke melkemengde osv. Takk for svar!!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Vi har avent sin elektriske. Har fungert veldig bra for oss
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg har Medela Swing og var veldig fornøyd med den. Pumpen mye i en periode (tette melkeganger og brystbetennelse).
bajas75 Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg har en avent pumpe å selge hvis du er interessert. Mange av delene er ikke brukt og ligger fortsatt i plast. Jeg har bare brukt selve motoren da jeg hadde en fra før av, alt annet er ubrukt. Skal ha 500 for den, ny kostet den 1300 og jeg har bare brukt den 1 mnd.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Takk for svar siden jeg har en avent, har jeg lyst til å prøve medela swing. Hørt mye bra om den også. Skjekket litt, og tror den koster rundt 1100. Får i gave fra foreldre, så det er kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå