Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Eller Trondheimsområde? -Må man ha henvisning fra lege? -Koster det mye? (Ikke at pris har betydning i denne sammenheng!)
hallais Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Bjarne Lien. Leangen Fysioterapi, ved KBS senteret. Tror ikke du må ha henvisning. Vet ikke hva det koster, for hos meg er det relatert til svangerskap så da er det gratis. Også 6 mnd etter fødsel..
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Behandler han barn? Vesla vrir seg bare unna puppen og nå holder jeg på å miste melka :-( Og hun plages veldig med luft i magen. Jeg syns det er greit å få sjekka det.
Gjest mphs Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Kirsti Vanvik på Trondheim fysikalske institutt behandler babyer og barn. Du trenger ikke henvisning og det koster ingen ting for barn.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Vi også går til Kirsti Vanvik på Trondheim fysikalske.. hun er veldig flink! Jeg ble henvist via helsest. men forsto det slik at man kan henvende seg direkte dit også. tlf nr er : 73 80 99 99. Det var gratis, ett eller annet med at disse "kiss-barna" skal få oppfølgning osv.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for svar! Da skal jeg ringe på mandagen :-) Ha en fortsatt god helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå