Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Noen som har gode erfarinfer med dette? Evt hvilket merke?
Sunniva78 har to små Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Har bare prøvd Småfolk sin, og den fikk lillegutt vondt i magen av...
Pinguspire Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Har prøvd HIPP sin ferdig grøt med grønsaker 4 mnd, og den likte hun kjempe godt, har også prøvd Småfolk sin, men den er hun ikke så veldig glad i. Har ikke merket noe magevondt.
Kåva Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg kjøpte den god natt grøten til Småfolk i går. Vi prøvde den i går kveld. I flg porsjons forklaringa, syns jeg den grøten ble så tynn, omtrent velling..... Hvordan blander dere den? Lille tulla mi er vant til å få grøten kanskje ganske tjukk. Ho våkna en del ganger i natt, så jeg vet ikke helt om det funka no særlig. Ho sovna jo igjen så fort ho fikk sutten, men virka som ho var mer urolig enn før. Bæsjen har vært litt hardere i dag også. Litt usikker på om jeg skal prøve igjen i kveld.....
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Snuppa har fått godnatt grøt i tre dager nå. Hun elsker den, sluker ned en hel porsjon. Det er den første grøten hun har spist så mye av. Hun har sovet godt på nettene. Kun opp en gang for mat før vi står opp 8. Kontra før da skulle hun ha mat 3 ganger mellom 19 og 08. Så jeg velger og tro at hun sover bedre når hun har spist den. Har ikke merket noe på bæsjen hennes heller.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Netta1: Jeg bare blander oppi pulver til jeg syns den er tykk nok. Har ikke fulgt det som står, så vet ikke hvordan den "egentlig" skal være. Men snuppa sluker den, så det er vel ikke så gærnt det jeg gjør.
Kåva Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Takk for svar. Tror jeg skal prøve den i kveld også. Da skal jeg blande så jeg syns den er passe. Tar litt frukt i å jeg da. Smaker litt bedre da syns jeg.
Erisa* Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Vi har brukt den til småfolk i en uke nå, syns den fungerer greit. Litt kjedelig smak på, men jeg tror at snuppa liker den likevel. Om hun sover så mye bedre vet jeg ikke, men hun har vært litt bedre med nattesøvnen enn vanlig den siste uka. er jo ikke farlig å prøve:)
Linnea&Julie Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Linnea ELSKER hipp sin godnatt grøt på glass )
Jubelbrus* Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Gutten min får Småfolk sin God Natt grøt hver kveld, toppet med litt fruktmos (røde bær fra nestlè), og han elsker det! Spiser masse! Og sover godt om natta. Slutta plutselig å spise om natta også. Nå vil han bare ha sutt eller litt vann. Så hos oss funka det veldig bra. Synes selv det smaker godt, jeg! Det er jo en risgrøt, så med sånn røde bær- greier oppå, smaker det nesten riskrem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå