Gå til innhold

Kinesisk fødselskart.. stemte det hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde det her...vi får gutt..!

Skrevet

står jente på oss.. å på UL så vi jente. nå gjenstår det jo bare å se når mini komme da :)

Skrevet

nei det stemte ikke med meg, kartet sa jente, men vi får en liten rampegutt:)

Skrevet

Det har stemt på mine 3 hittil, og fødselskartet sier jente denne gangen, og vi har sett jente på ultralyd!

Skrevet

Stemte på datteren min og i følge ul så stemmer det at det blir en gutt denne gangen:)

Skrevet

Nei.

I følge kartet skal vi ha jente,men har fått bekreftet 2 ganger nå at det uten tvil er gutt.

Sett utsyret veldig godt begge gangene;)

Skrevet

Har ikke stemt noen av gangene på meg.. Viste jente begge gangene, har en gutt og venter en gutt til! :)

Skrevet

stemte med meg i følge det UL sa, at det blir ei jente:)

Skrevet

det stemte med gutten min på 6 år når jeg ser tilbake. Om det stemmer denne gangen vet jeg ikke ennå. Kartet sier jente, men de kunne ikke se kjønnet på ord. ultralyd.

Skrevet

stemmer her, får gutt!

Skrevet

Her står det gutt, men UL har bekreftet jente to ganger :)

Skrevet

Det stemmer på meg. På begge mine gutter har det sagt gutt, og denne gangen sier det jente, og jeg venter jente denne gangen.

Skrevet

Det stemte med sønnen min. Om jeg får en jente nå vet jeg ikke enda..

Ser ut som det stemmer i ca 50% av tilfellene, altså rimelig tilfeldig, men moro. :-)

Skrevet

eg venter nr fem, og det har stemt på mine 4! så nå er det spennendes om det stemmer!? etter mine følelser er det en jente...og det seier fødselskartet og;)

Skrevet

Nei, i følge kartet skulle vi få en gutt, og to UL har vist at ei tulle kommer.

Skrevet

Stemmer i alle fall med at jeg fikk gutt som førstemann;)

Så gjenstår det å se nå da, sier jente alle plasser jeg har sjekket:)

Skrevet

Med nr 1 stemte det, men med nr 2 (som vi foreløpig ikke vet kjønnet på) er jeg usikker på hvordan jeg skal bruke kartet. Vet når unnfangelse fant sted pga prøverør, men jeg fylte året 2 dager senere :o) Skal jeg da bruke 29 eller 30 som alder? Utgjør forskjellig kjønn på kartet, det samme gjaldt det kartet på terminkalkulator.com. På terminkalkulator.com stemte det med nr 1 dersom jeg tok utgagnspunkt i den alderen jeg fylte det året selv om det var etter fødsel, så om jeg kan bruke den regelen denne gangen også så venter vi ei jente til :o)

Skrevet

venter nitt 5 barn.

stemte ikke på de 4 første.. vet ikke om det er gutt eller jente denne gangen.. i følge kartet er det gutt.. så da blir det sikkert jente.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...