Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Skal muligens bytte ut sportsvogna og sikler etter en OTH, men blir den fort litt liten? Når slutter man med vogn?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har OTH til min to-åring og han har mer enn nok plass. Han er ganske høy for alderen også. Regner derfor med at jeg har den ut vognperioden, dvs. til han slutter å sove på dagen.. Ellers skal jo TFK være ganske romslig og stor..
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vil nok tro at den vil være stor nok til en 2 åring, ja. Vet om de som har 3 åringer i den OTH er lang i ryggen, og bra romslig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Mine barn har sluttet med vogn litt før 3 års alderen. Da synes jeg godt de klarer å gå et stykke selv. Vi har brukt vogn i ferien og 17 mai og sånn når en skal gå langt frem til sånn 3,5 år. Jeg synes ikke det ser så fint ut med "forvokste" unger i vogn..... OTH passer fint til en 2 åring. De sitter jo ikke så mye i pose heller da siden de helst vil gå litt selv innimellom så de må jo nesten være kledd i dress på vinteren. Men den er romslig nok til at de får plass i pose i vogna når de skal sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå