Gå til innhold

Østfold - Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Nei, en av mine beste venninder er jordmor, så det er blandt en av grunnene til at jeg ønsker å føde hjemme. Hun er veldig dyktig, og det at det er en person jeg er glad i, og føler meg trygg på, som skal ta i mot veslejenta mi, er et stor pluss.

Jeg har også en back-up jordmor, som tilbyr hjemmefødsler. Du kan lese mer om henne på www.detgulehuset.moss.no

hvis ikke du bor for langt unna Moss, kan jeg absolutt anbefale henne!.

• 4 uker senere...

hei, jeg skulle egentlig føde hjemme når jeg fikk nr 2, men fødselen trakk ut og stoppet opp, så det ble sykehuset isteden..men, jeg tok kontakt med fødsel i fokus, og fredrikstad sykehus, og det var utrolig mange jordmødre som drev med hjemmefødsel, ved behov. jeg bor i askim da, og den jordmora som kom hjem til meg, hun kom helt fra vestby.. fikk kjempegod info og oppfølging. tok kontakt i uke 24:)

lykke til:)

Annonse

• 1 måned senere...

Hei! Har født begge barna hjemme, det siste i Moss. Jeg er veldig fornøyd med å ha gjort det valget. Det finnes flere jordmødre du kan kontakte:

Cecilie Sommerstad, tror hun jobber på helsestasjonen i Moss eller Det gule huset.

Anett Michelsen jobber i Ås, men har lang erfaring med hjemmefødsler og reiser til Moss etter avtale.

Du lurer på hva du skal "si"? Bare si at du ønsker å føde hjemme, det er i prinsippet du som bestemmer hvor du skal føde. Jordmor vil vel kanskje ønske å snakke litt med deg om det, men det er jo fint så du kan få vite litt om hvordan det vil være.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...