Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Da tror jeg at jeg gir meg. Vet ikke hvor mange ganger en kan miste uten at hodet eksploderer. Mitt har ihvertfall fått nok nå. Var på ultralyd på torsdag, der banket visst hjertet. Er 6 uker i dag. Blødde bittelitt etter ul, men det var jo normalt. Blødde mer i går,og blør i dag også. Lyst og friskt, ikke svart og klumpete. Men jeg tror nok dett var dett. Bare griner og hikster, Syns gråååådig synd på meg selv,patetisk som alltid. Og vet ikke om jeg orker å prøve mer. Hvor mange ganger kan hjertet briste og hodet bli sinnsykt trist før man blir gal? Prøver å ta livet med ro. I mitt 1x1mm2 hjørne av hjernen bor en liten tanke som heter truende abort,bør man ligge da? Men det har sikkert gått til helvete likevel,samme hva jeg gjør nå. Får se om jeg kan sette ny rekord i å miste mest på kortest mulig tid?
Void Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg har null erfaring med dette, men synes så ufattelig synd på deg nå! Jeg krysser fingrene for at det allikevel går bra og tenker på deg.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Takk fine du... *Klappe på*
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Huff da uglemamma. Det ikke det som skulle skje.. stakkar liten... Jeg xxer fingrene for at du tar feil denne gangen!!!
satser & vesla Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Å nei uglemamma. Ta det helt med ro. ligg mest mulig og pust med magen. Bruker du progestankapsler denne gang? Kanskje det er håp. . Sender deg gode vibber og tanker om at DETTE her SKAL gå bra :-) Klemmer
Thessa og Bebbis Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Krysser alt jeg har for deg! Det vet du! :-) Du fortjener alt godt!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Å nej.. hur går det med dej??
birma og tredjemann Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Hvordan går det med deg? Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det en gang. Syns det var helt forferdelig å oppleve en MA men jeg har jo bare vært gjennom det en gang. Stakkar deg!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Det var så leit å høre! Har selv mistet tre ganger, det er tøft! Krysser fingrene for at det går bra for deg likevel. Hvis det ikke går veien denne gangen, så håper jeg ikke du gir opp. Jeg klarte ikke høre på dem som sa jeg ikke måtte gi opp rett etter jeg mistet sist, men etter en uke så var alt snudd. Jeg vil ha en til, jeg må bare finne meg i at veien dit nok blir tøff å gå. Så, jeg skal holde ut litt til, og hvis du finner det for godt å prøve på igjen, så håper jeg vi kan slå følge:-) Tenker på deg!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2008 Hei folkens... Takk for støttende ord Jeg er nok midt i en SA, blør masse,klumper,kramper ,alt som hører med... Minner veldig om SAen i julen, bare vondere... Har vært på Haukeland og tatt blodprøver i dag,både hcg og antistoffer-sjekk. Legen min har nye ideer om hva jeg skal gå på neste gang jeg blir gravid,om jeg blir det. Det blir tøffere og tøffere å få hjertet knust merker jeg... Men men, jeg har jo veldig lyst på en til,- og da må man jo bare forsøke...Tror jeg. Vi får se. Jeg vedder på at jeg får akkurat en positiv test rett før Halloween,slik at jeg ikke kan drikke og feste da... Så mister jeg uken etter igjen. Det virker som om svangerskapene mine timer seg slik at jeg akkurat blir med på noe offentlig (denne gange var det en festival) slik at mange får med seg at jeg ikke drikker, så mister jeg en uke etterpå... Utrolig slitsomt... *Klemmer til dere alle sammen, fine jenter*
satser & vesla Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Uglemamma, så leit å høre. Tøft å miste ørten ganger og samt prøve å gå å bli gravid på nytt med frykt for å miste igjen. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det. Ta vare på deg selv. Trøsteklem
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2008 Klemmer tilbake Føler meg som en klagende kjerring og unnskylder for det. Skal ikke klage min nød med så mange andre i samme sko og verre.... Takk for støtte og håper virkelig jeg og hverandre kan støtte de neste av oss som blir gravide og vettskremte. Dette må jo gå framover for de fleste av oss, jeg kan ikke skjønne annet? Håper de færreste av oss må oppleve å miste flere ganger på rad. *Krysser fingrene for oss alle*
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Å nei... kjære Uglemamma... Mitt hjerte blør for deg. Jeg har ikke vært inne her på over en mnd. , og ser det ikke gikk bra for deg denne gangen heller :,( Kan bare forestille meg hvor vondt du kan ha det. Håper virkelig at du lykkes neste gang, om du i det hele tatt orker noen neste gang.. Klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå