Gå til innhold

Skal vi som skal ha 2009 babyer møtes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,hei. Jeg er sykemeldt 100 % og har veldig lyst å treffe andre i samme situasjon. Jeg har termin med nr. 3 7 februar. Passer best for meg pådagtid siden jeg har guttene på ettermiddagene og kveldene. Men kan vel ordne:-)

Jeg bor foresten på Reinen i Tromsdalen.

Vi som har vært på kveldstreff har termin fra nå i september til langt uti desember, så det er bare å fylle på med dere som har termin i 2009 også. Det rulleres hele tiden. Det er kjempekoselig å møtes og vi som har termin sent i 2008 vil gjerne bli kjent med dere som har termin i 2009 også.

Annonse

Hei og hopp.

Har termin 7. februar og skal på treff på tosdag på cafe sånn. Håper å treffe flere som har termin i feb. Er vi mange med kommende februarbarn kan vi jo samles bare vi neste uke:-) Men e koselig når vi er flere.

• 2 uker senere...

Annonse

Hei

Jeg er med på den. Kan helst treffes kveldstid.Tror det gjelder de fleste med 2009 babyer, da ennå mange er ute i jobb. Hva med Aunegården, de har jo et eget rom "vinkjelleren" ? Bare foreslå tid og sted, så kan vi se hvor mange som sier de vil komme.

Hei

De som er på kveldstreff nå har stort sett termin fra November og ut. Alle som venter 2009 babyer er selvfølgelig velkommen her :-) Om man har termin i desember el februar er det jo ikke så langt i mellom....

.. fortsettelse... lagret ved et uhell

Så det er bare å følge med på toppen av listen på når det er satt opp treff og dukke opp :-) Og selvfølgelig kan dere som er sykemeldt el. ikke jobber komme på dagtreff også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...