Nikkan Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Nå er det mange fine pikenavn ute å går, vi har fallt pladask for Mie. Noen flere som har noen fine navn på lur??
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Heisann:) Vi tenker på Mia eller Melissa om det blir jente:)
Elin1980 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Vi tenker også på Mia, jeg liker Mie veldig godt men det gjør desverre ikke samboeren min Ellers så har jeg tenkt på : Gabriella Amina Anine Alexandra Ida Sofie Alina Mie Sofie Mia Som dere skjønner så har jeg ikke helt bestemt meg hehehe...Og jeg er veldig glad i A navn Lykke til
Nikkan Skrevet 6. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2008 Nydelige navn. I mitt forrige svangerskap ble jeg bare så overbevisst om at det var en liten Emilie jeg hadde i magen, enkelte navn bare klaffer liksom,hehe!
mammaen til 2+1 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Hadde jeg hatt en jente i magen hatt hun fått navnet Mathea el Matea.. Det syns vi var det fineste jentenavnet. Fra før har han en Kristiane
L1981 Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Visst vi får en jente til nå, har jg lyst t og kalle henne Thilde. Har jente fra før som heter Leah... så d er de fineste jente navnene synes jg da:) Ellers er jo Meline - Mille - Eline - Anine - Mie - Tuva også veldig fine navn. Lykke til:)
birrisj05.02.09 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Har Emma, Isabella, Mathilda, Amanda, Othelie, Cornelia (som evnt. mellomnavn), Leah, Ronja, Sanna, Gabriella, Celin eller Celine, Madeleine, Aurora og Nora på mi liste så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå