Gå til innhold

domme sykehus!! uff bli så oppgitt;-(

Anbefalte innlegg

i dag fikk jeg brev fra sykehuset. om at keisersnitte mitt som jeg skulle ha 12/9 var utsatt til 18/9! kan de gjøre det så nærme?!?! uff ble så lei meg.... hadde jo gleda meg sånn..... vi va jo der bestemte dato forrige uke.... åsså komme m sånt under en uke før da:(:(

Fortsetter under...

Planlagte KS kan alltid flyttes på, også samme dag som man kommer inn. Det kan komme andre ting i veien.

Trøst deg med at barnet ditt nyter godt av de ekstra dagene.

Legen min sa også til meg at hvis det skulle være slik at vanlig fødsel setter i gang før datoen for planlagt KS, så får jeg komme inn med en gang og får selvsagt KS likevel.

(men jeg skjønner at det er frustrerende)

Dette skjedde med meg også. Vi hadde fått en dato og 2 uker før ringte de og sa at det måtte flyttes til 3 dager senere enn plamlagt. Skjønner du er skuffa. Jeg var også det, men det er desverre fint lite man kan gjøre med det!

okay.. huff syns bare det er dårlig at de sender et brev når det er så nærme, de kunne jo tatt seg bryet med å ringt. jeg ha nå snakka så mye med han overlegen der at syns han kunne gjort det når det var under en uke igjen.. men men... må vel bare vente... eller håpe at ting begynner av seg selv så jeg får det tidligere:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...