Trondheim 74 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Hei, Jeg hadde innsetting av 2 egg torsdag 21 august. Fikk blødning på tirsdag, som varte til torsdag. Så da gikk jeg ut fra at det ikke var håp. St Olavs sa også at det ikke var håp. Jeg tok ingen test i går (som var testedagen), men fant ut at jeg skulle sjekke i dag - og den er positiv! Kan det være håp? Kan ett være igjen? Eller kan den være positiv selv 5 dager etter at det gikk galt?
Gøril og Jesper :) Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Det kan jo ha vært festeblødning. Jeg hadde det da jeg ble gravid. Blødde i to dager, og tenkte at dette gikk til..... ja, du vet. Så fikk jeg beskjed fra klinikken om å ta en test, for å se når vi kunne avtale neste forsøk, og den var positiv. :-)))) (satte også inn to egg) Og nå er gullgutten over ett år..
Trondheim 74 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for den positive tilbakemeldingen :-) Vi krysser fingre og håper på det beste nå. St. Olavs ringte meg nettopp og de sier at det kan være håp. Skal ta blodprøve på tirsdag... Etter 7 innsettinger så er dette første gang det er positivt.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 En blødning trenger ikke nødvendigvis bety at det har gått galt. Jeg blødde fra uke 5-12 med jenta mi, hun er snart 2 år nå. Jeg hadde gått til legen for å gå målt HCG nivået x 2. Deretter at jeg fåttde til å henvise meg til innvendig UL i uke 6 av svangerskapet. masse lykke til, håper du får en glad melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå