Gå til innhold

babysko salg på shooshoos.com BILLIG BILLIG BILLIG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frakten kom på 25 dollar, så da ble det ikke så råbillig likevel:-(

Skrevet

dollaren er jo veldig lav da, og de koster vanligvis nesten 300 kr. Hvis man skal ha mer enn 1 par så må det vel lønne seg eller?

Skrevet

NB.. bestiller man for mer enn 200 NOK så kan man være uheldige å måtte betale toll på det.. Da må man regne med 25 % i tillegg på hele kjøpet, inkludert frakten..

Grensen for toll er 200 kr betal for varene, da legger de ikke til forsendelsen..

Jeg har flere ganger bestilit varer over prisgrensen som ikke har blitt fortollet, men akkurat nå har jeg en pakke fra australia som kom på kr 600 som ligger i tollen i oslo..

Skrevet

Jeg bestilte 3 par på salg igår, de kom på under 200 kr tilsammen. Men frakt blir det 335 kr for de tre parene. Ett par koster 349 kr på Baby Shop så dette er et bra kjøp ja. Har tøfler derfra allerede og er veldig fornøyd! :o)

Skrevet

Det er så mange fine "sko" der...

Og så lenge varene kommer på under 200kr slipper man toll, men vis varene kommer på over 200kr, blir døm da tolla og da regnes frakta med i summen...

Skrevet

jeg har bestilt, men enda ikke fått de. Men det jeg gjorde før jeg bestilte, var å ta meg en tur på reflex (babyshop har de også), og prøvde de forskjellige størrelsene på jenta mi. Hun er 7 mnd, og jeg har bestilt str 6-12 mnd. Har bestilt flere i dag, siden det var så mange billige. Kjøpte 3 par, og har blitt trekt rett over 300 kr. Så nå er enda flere julegaver i boks :)

Skrevet

Det står jo både mnd og cm på tøflene. Tulla mi er snart 8 mnd og str 6-12 mnd passer fint. Så vil tro de er "normale" i str. Ellers er det bare å måle barnets fot og så bestille den str som passer (husk å legge til 1-1,5 cm)..

Skrevet

Hm, kom visst til å bestille tre par.....

Skrevet

åh så mange fine sko!! denne siden har jeg ikke vært innom før, så nå blir det vel et par sko på tuppa her også=)

Skrevet

hei. jeg er så dårlig på slike ting. hvordan regner dere ut hvor mye det vil komme på. syns det er vanskelig jeg når det står kun oppført i utenlandsk valuta. aldri bestilt på utenlandske sider før, så vet ikke hvordan jeg skal gå frem. kunne tenkt meg noen av disse "skoene" jeg også, men tør ikke å slippe meg løs inne der i fall jeg går i en stor blemme. noen som kan hjelpe??

Skrevet

For å vite hva det koster,gå til :

www.google.no

tast inn f eks:

"19.95$ in NOK"

da får du nøyaktig pris i norske kroner etter dagens kurser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...