Alle gode ting er 3:) Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde tenkt til å kjøpe mykbagger til vogna vi har kjøpt, har emmaljunga twin cerox. Babyene kommer nok i januar. Har lest at mange har hardbag til vinterbarn? Er det å anbefale? Eller er det like bra med mykbag?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Hei! Trodde det bare gikk mykbag inn i den vogna... Vi har brukt City bag på vår City Cross (singelvogn). Så ei solgte Twin City bag på finn.no som passet til Twin City Cross (ikke sikkert den passer til Cerox da...) Har ingen erfaring med mykbager, men mulig vårt aprilbarn får det i søskenvogna som vi må skaffe. Jeg tenker det er viktig å ha den minste vendt vekk fra kjøreretningen, blir nok lunere. Har du fotpose til vogna vil det minske åpningen i kalesjen og gjøre det lunere og varmere
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Med tvillinger ville jeg absolutt gått for softbag, er mye lettere å bære. Mulig du må ha keisersnitt også (?) og da er det også absolutt en fordel med softbagger.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 ok takk for svar. Vet ikke en gang om vogna passer til hardbag, men er softbag jeg synes er finest og kommer mok uannsett til å gå for det valget tror jeg:)
Minnie Mom Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Softbag vil fungere fint det. Babyene kommer i januar og da er det plass til både pose og baby i softbagen. Etterhvert blir det varmere i takt med at babyene vokser, og utpå våren tar du vekk vinterposene. Tulla vår er født i januar og det fungerte fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå