Gå til innhold

Oss uke34 *gravide* Fortell...

V.I.Bebbi er gravid

Anbefalte innlegg

Hei.jeg måtte lage en tråd til oss så vi kan følge hverandre i denne kritiske tiden...osv så klart.

Vi har vært prøvere i 6år og aldri fått en positiv test og har ingen barn.

Jeg hadde innsetting 21August(uke34) og testet positiv 4.September.

Hadde veldig menssmerter dag6-9 og fikk så vidt blodig utflod dag 10.og ikke merket noe etter dette.

Nå på dag 16 har jeg veldig oppblåste pupper og de er VELDIG vonde,har masse luft i magen.Men kan jo komme av noe mat.Og er veldig kvalm en stund etter jeg har spist.

Så nå HÅPER jeg virkelig dette har kloret seg fast,vår første lille spire ;o) en liten Mai Bebbi

Dere da???

Fortsetter under...

Heisann :--)

Kjekt du laget en tråd for oss (men vi burde kanskje vært på "gravide sitere?")!!

Vi hadde testdag 2 sept. og kvelden før klarte vi ikke holde oss. -Ble veldig glad da de var to sterke streker allerede da :-) Veldig kjekt!!

Jeg hadde en del symptomer i rugetiden denne gangen. Var kvalm etter å ha spist, murring i mage og bryst og litt sånn. Nå om dagen er det ikke så ille som da. Jeg er tidvis litt kvalm men ikke sånn veldig. Brystene er blitt fastere og det klager jeg ikke på ;-) Ellers er det en del menslignende murringer innimellom og jeg er fortsatt engstlig når jeg kjenner det i tillegg til itt muringer i korsryggen..

Ved forrige forsøk ble vi òg gravide men mistet tidlig. Fikk blødinger da jeg var 4+2 eller 4+3 og dette sitter i..

Det er anderledes denne gangen og jeg ønsker de fleste symptomer velkommen :-)

Jeg ønsker deg og alle andre gravide veldig mye lykke til videre på veien. Dette skal gå bra :-)

Ja med meg går det fint,har noe stikking i magen men det er forhåpentligvis bare godt tegn..Puppene begynner virkelig å vokse,har skikkelig voksesmerter og de fleste BH`ene mine begynner å bli i minste laget...

Har du vært hos legen for å sjekket hcg verdiene? Ringte sykehuset og spurte om jeg måtte ta blodprøve,men de sa at jeg trengte ikke å gjøre noe,bare bestille UL til sv.uke7.

Men leste om så mange inne på ass befrukning at de tar blodprøver for å følge med på verdiene...hmmm

Er jo så redd for å komme på UL og (hvis)det ikke er noe der lenger....

Jeg har ikke målt hcg nivåene, nei. Har lurt litt på det men har kommet frem til at jeg rolig hadde fått noen tegn dersom det var noe galt. Forrge runde begynte jeg å blø (noe jeg gjorde i tre uker)..Rett før det fikk jeg en velkjendt smerte som jeg pleier å få rett før mens. Da målte jeg verdiene fordi jeg ville ha et lite håp. Nå velger jeg å stole på kroppen min og at alt er som det skal være :-)

Jeg er fyllt av en indre ro på at dette skal gå bra og velger å stole på den.

Jeg kjener jeg både gruer og gleder meg til ul. Det blir fantastisk å høre hjertelyden samtidig som det er en sjans for at det ikke går som vi håper.

Vi må ikke la de negative tankene komme for tydlig frem. Går det galt får vi takle det som det kommer, tenker jeg. Nedturer har vi hatt flere av og det går som regel greit..!

Det blir en spennende ferd videre!!

Hei!

Jeg er ikke gravid og testet negativt i dag på dag 11 etter innsetting. Men, ser du skriver at du hadde blodig utflod på dag 10 og at du nå er gravid:-) I går blødde jeg litt og det kom ut en del brunlige rester etter Crinone.. Mistet jo selvsagt håpet da jeg opplevde det og da jeg også testet negativt i dag. Skal ta blodprøve i morgen og håper at den viser at det faktisk har klaffet her også..

Masse lykke til videre:-)

Annonse

hei dere.

jeg fikk satt inn to fryseegg den 18 august, testa positivt på rugedag 11.

tok hcg prøve den 2 september som viste 322,fikk høre det var bra.

skal på ultralyd den 25 sep er kjempespent på om det er to inne i magen..

er kjempetrøtt og kvalm til tider. skal til legen i dag og få sykemel, er jo så trøtt, klarer ikke fungere ordentlig..

hvor hører dere andre til? jeg har gått hos aleris, bor i oslo.flere som bor i oslo? hadde vørt fint og truffet hverandre igjennom svangerskapet..

stor klem fra lene

Hei Håper på 2,gøy å se det er flere.

Bor to timer fra Oslo:) Ja det hadde vært gøy å hatt noen å truffet igjennom svangerskapet som har vært igjennom det samme.

Jeg skal også på UL uke 39,er sååå spent. Ja det blir spennende da om du har to der inne;o)

Skal ringe til legen i morgen og ta noe blodprøver,har vært så svimmel i to dager nå, så kan tyde på jerne mangel.Jeg har fått skikkelig dilla på sjokolademelk og har noen kvalmerier og trøtterier.

Lykke til i morgen Tuttelura,håper du får lykken med deg.

Klem

Hei igjen!!

så kjekt det har kommet til flere :-) I dag har jeg fått bestillit ul og 24 sept får vi høre hjertelyd fordi alt er da vel som det skal?!?!!? ;-)

For min del blir det veldig langt å dra til Oslo, forresten. Det må nok bli å holde kontakt på nettet for min del :-)

I dag er jeg 5 uker på vei og jeg slapper mer av. Nå er det veldig stor sjans for at det går bra og det er veldig kjekt :-)

Jeg håper du tuttelura har fått det svaret du ville ha i dag :-)

Gleder meg til å høre mer i fra dere alle sammen :-)

Gratulerer lindsay ;) kjekt å høre det er flere.

Jeg har bestillt første svangerskapskontroll ,og skal dit den 15sept,og UL 26sept.

Jeg har ikke hatt noe vondt,annet enn i brystene,og føler meg skikkelig oppblåst.Jeg er veldig svimmel så derfor jeg skal på svangerskapskontroll allerede neste uke.

Men hvor har du hatt vondt Lindsay?

Har du fått noe endelig svar Tuttelura?

må vi slappe av og nyte dagene folken..

Jeg har menssmerter, men det er jo litt normalt har jeg skjønt. Men til tider er det veldig vondt, får ikke sove på natta feks. Foruten menssmerter og kramper så er det kvalme og vondt i hodet. Skrev om det i en annen tråd, at det kjennes litt ut som om det er eggstokkene og at sykesøster sa det var fordi tomme eggposer blir fyllt med blod og væske og at det er normalt ved assistert befruktning.

Men skal ikke klage!!!

Bare lurer litt. Har en venninne som sier hun også hadde veldig sterke smerter i starten, så det kan vel være vanlig.

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, nå tar jeg sjansen og kommer inn til dere... Vi fikk to fine egg tilbakeført 22 aug og skal på ul senere i dag. Har hatt masse menssmerter tom uke 7 (hatt dosjekk hvert 15 min, kjemperedd for å begynne å blø, men trusen har vært like fin hver gang. Blir helt tullerusk av dette!) Brystene har vært ømme og blitt mye fastere, DEILIG!! :-) De siste 14 dg har jeg også vært VELDIG kvalm men ikke kastet opp ennå....er også TRØTT stort sett hele tiden og det blir endel høneblunder i løpet av dagen.

Hvordan er formen deres nå da jenter???

Spennende dette her!! :-)

da har jeg vært på ultralyd, var ett lite mirakel der, hjertet slo også, det er ganske utrolig. er superkvalm og trøtt, vet nesten ikke hvordan jeg skal holde ut uten og sovne.jeg ble så sår av crinonen, var skikkelig ille så de neste ukene skal jeg sette en sprøyte selv vær kveld, håper det funker bedre.

stor fredagsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...