jinte1983 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Visse ting forsvinner helt ut av hodet mitt når jeg er gravid. Denne gangen er det glasur til langpannesjokoladekake.... Vil ha en glasur som er litt småmyk når den er på kaka, ikke slik som stivner helt... Noen som kan hjelpe meg? Hva, hvor mye og hvordan Hehe, jeg er helt håpløs i dag!
Milla med spettn :) Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 jeg har adressen til en veldig bra nettisde for sjokoladebakst prøv denne linken. den er til en sjokoladekake med mykt fyll. jeg har ikke prøvd akkurat denne selv, men muffinsene. de e sykt gode. så da er det jo en mulighet for at denne oppsrkiften også er bra http://www.cacaoweb.net/chocolatemoussecake.html lykke til
Ludviginne - mamma!! Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg bruker denne, men dobbel porsjon... Mmmm... Glasur: 300 g melis 100 g smeltet smør/margarin 3-4 ss nesquick-pulver litt sterk kaffe 3 ts vaniljesukker
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Denne glasuren er den beste jeg noensinne har smakt 1 boks melis 8 ss sterk kaffe 2 ss vaniljesukker 4 ss kakao 200 g margarin Jeg bruker alltid dobbel porsjon =)
jinte1983 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 takk skal dere ha Da får jeg se ann hvem jeg prøver i morgen Men 2RampeteSmå; det du skreiv, var det en enkel oppskrift??? Eller var det den doble? Hørtes så utrolig "sunn" ut, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå