elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 lillegutt suger å suger, men ingenting kommer ut.... hvilken str. på tutten anbefales?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Jeg bruker en egen smokk fra Avent med tre "hakk". I II III, fåes kjøpt på barneutstyrsbutikker. Man må holde f.eks hakk III opp mot nesen til barnet, for å få ut væsken. Hakk III er altså det tykkeste hullet.. vanskelig å forklare det her.. Men ellers kan du jo prøve å lage ett større hull i smokken.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 ok, har mam med tre hakk, tror du det funker? den er kjøpt på vanlig butikk... når gir du velling da? holder han seg mett lengere da? hvor mye velling på hvor mye melk?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Vi har bare laget et litt større hull med en kniv vi, vanskeligere er det vel ikke
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 ok jeg var redd han skulle skjære seg eller noe hvis vi gjorde det, trodde det ble kvasse kanter...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 Neida Vi stakk en spiss kniv ned i tuten, i hullet liksom. Ble bare litt større. Det går jo uansett ikke an å skjære seg på en gummitut
Gjest Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Vet ikke hvordan det er med mam, men prøv tipset til hun under. Min har fått plutselig grøtnekt, derfor gir jeg han velling før han legger seg istedetfor grøt. Holder seg mett fra ca 18 - 18:30 til 04 - 05 på morgenen, da får han mme og sover til 7:30 - 08:30. Han våknet å ville ha mme selv når han spiste en god posjon grøt på kvelden.
Gjest Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Jeg tar forresten en stor HIPP skje (som følger med pakken) oppi 180 ml mme.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2008 ånei....hehe:P sånn er det å være totalt uerfaren:)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #10 Skrevet 6. september 2008 Jeg tok en saks og klippet et lite kryss! Virker kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå