Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 hadde uttak tirsdag 14. januar og innsetting onsdag, lørdag bar det rett til sykehuset med et magemål på 106, cm og masse væske i buken. Lå på sykehuset i over 6 uker og tappet 11 dager pga hyperstimulering etter et IVF forsøk - som heldigvis viste seg å være positivt. (væsken forsvant ikke før etter 20 uker faktisk) Nå er jeg 103 cm og er kommet til 35+5 idag. Jeg er fortsatt 3,5 cm mindre nå som høygravid enn når jeg gikk overstimulert......hurra. Det jeg ønsker å dele med dere er at uansett hvor mye man går igjennom så er det verdt det den dagen den lille spira har kommet for å bli c",) Dere må aldri gi opp - stå på jenter!!!!
MK73 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Nydelig historie :-) Takk for det. Hva var magemålet ditt vanligvis, altså hvor mye økte det på de 4 dagene?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg var på mellom 75-80 cm, så jeg gikk opp MYE. Målte omkretsen ved navlen. Utrolig nok fikk jeg ikke ett strekkmerke heller......det er jeg faktisk overrasket over, for det gikk så utrolig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå