V.I.Bebbi er gravid Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hei.jeg måtte lage en tråd til oss så vi kan følge hverandre i denne kritiske tiden...osv så klart. Vi har vært prøvere i 6år og aldri fått en positiv test og har ingen barn. Jeg hadde innsetting 21August(uke34) og testet positiv 4.September. Hadde veldig menssmerter dag6-9 og fikk så vidt blodig utflod dag 10.og ikke merket noe etter dette. Nå på dag 16 har jeg veldig oppblåste pupper og de er VELDIG vonde,har masse luft i magen.Men kan jo komme av noe mat.Og er veldig kvalm en stund etter jeg har spist. Så nå HÅPER jeg virkelig dette har kloret seg fast,vår første lille spire ;o) en liten Mai Bebbi Dere da???
ikø29 Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Heisann :--) Kjekt du laget en tråd for oss (men vi burde kanskje vært på "gravide sitere?")!! Vi hadde testdag 2 sept. og kvelden før klarte vi ikke holde oss. -Ble veldig glad da de var to sterke streker allerede da :-) Veldig kjekt!! Jeg hadde en del symptomer i rugetiden denne gangen. Var kvalm etter å ha spist, murring i mage og bryst og litt sånn. Nå om dagen er det ikke så ille som da. Jeg er tidvis litt kvalm men ikke sånn veldig. Brystene er blitt fastere og det klager jeg ikke på ;-) Ellers er det en del menslignende murringer innimellom og jeg er fortsatt engstlig når jeg kjenner det i tillegg til itt muringer i korsryggen.. Ved forrige forsøk ble vi òg gravide men mistet tidlig. Fikk blødinger da jeg var 4+2 eller 4+3 og dette sitter i.. Det er anderledes denne gangen og jeg ønsker de fleste symptomer velkommen :-) Jeg ønsker deg og alle andre gravide veldig mye lykke til videre på veien. Dette skal gå bra :-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 uff ja så klart,tenkte ikke så langt...er så vandt med å gå inn her jeg nå..kopierer du svaret ditt over inn på gravide slitere,jeg kopierte over dit nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå