twinsemums Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Stikker bare innom for å gi dere litt posetiv energi. Jeg vet at dere har det tøff, men rett dere i ryggen å tenk at dette klarer jeg! Ta vare på dere selv, gå tur spis litt sundt så du føler deg vell, men lev som vanlig. Jeg var gjennom 3 forsøk og to tin forsøk på alle forsøkene tok jeg det så med ro bare ruget og tenkte siste gangen orket jeg ikke å ta det mer med ro og jaggu satt begge eggene, nå er jeg mamma til to nydelig tvillinger gutt og jente. Dere er helt klart lei av sånne historier der det går så veldig bra med alle andre, men det gir faktisk litt håp også. Ha troen på dere selv, tenk at dette går!!! Gled dere til dagen da dere kan takke for dere på denne siden og heller se på den lille kulen på magen i speilet. Lykke til alle sammen! Kommer snart på besøk igjen jeg.
MK73 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Suksesshistorier kan vi aldri få nok av, ei heller oppmuntring, så takk for det! Så fint at du fikk tvillinger ut av innsatsen :-) Du kommer kanskje inn her etterhvert for søskeforsøk, eller?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå