Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Gutten på 4,5 mnd har plutselig gått fra å sove i bilen til å skrike konstant. I dag var jeg på tur til en venninne og det var ca. 45 min kjøretur og han gråt 80% av turen til, og heeeeele veien hjem.. Ikke bare sutring, men skriking på høyeste nivå! Ammet han før jeg kjørte og hadde vært oppe lenge så regnet med at han ville duppe på veien hjem, men neida! Håper det bare er en fase, men snart blir det slik at jeg faktisk ikke kan dra noe sted med han (han liker ikke vogna heller, så bilen var liksom redningen da..)..! I need help!!!
2 hjertegull :) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Første jeg tenkte, var at han kanskje var blitt overtrøtt, siden du skriver at han ikke hadde sovet på lenge, men slik du skriver så virker det som det ikke bare var i dag, så da stemmer det kanskje ikke... Prøvd med leker? Så en som hadde lagt ut en link til hvor du kunne få kjøpt en sånn du fester på bilstolen, men husker ikke hvor det var.. Smokk? Musikk? Ellers vet jeg ikke.. Er du alene med han? Kunne prøvd å kjøre tur, du å mannen din, mens du sitter bak sammen med han. Kanskje han føler seg utrygg? Vi gjorde det da vi skulle hjem fra ferien. Mia var kjempeurolig og tok ikke smokken som hun vanligvis gjør, og trøtt var hun også, men da flyttet jeg bak til henne. Holdt henne i handa 5 minutter max, så sov hun søtt leeeenge.. Verdt et forsøk? Ang vogna; prøvd å bikke opp ryggen litt? De skal jo ikke sitte ennå når de er så små, vet ikke hvordan vogn du har, men vår kan man bikke opp i 45 grader og 90 grader.. Da Mia var 4 mnd så bikket jeg opp til 45 grader når vi var ute å gikk tur, så hun fikk komme opp å se litt. Nå når hun er 6 mnd, så har vi ryggen helt oppe når hun ikke skal sove.. Hun storkoser seg.. Tenker at det er verdt et forsøk det også.. Masse lykke til
wilmina Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 HEI. Vi hadde samme problemet, men da vi justerte på setet så sluttet han å skrike hver gang vi kjørte bil.(acta graco) Han lå rett og slett vondt.Du kan se om setet kan justeres evnt. låne deg et annet sete og se hvordan det går. Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå