Siddisen Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Sønnen min på 4 uker gulper som et uvær, og griner en god del før det kommer en fis. Har prøvd både collett, nan og hipp, men ingenting har endret seg. Eneste er at avføringen har blitt fastere på Hipp. Han sover veldig urolig, og våkner annen hver time hele døgnet, bråker og griner i søvne osv. Finnes det andre mme jeg kan prøve?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Har du malt i flaskene? Raper han etterhvert måltid? Jeg måtte ha malt i hver flaske, da kom det bæsj hver dag, mot kanskje annenhver dag. Men så har min aldri vært plaget med magen. Ser ut som du har prøvd de fleste merkene av mme. Er jo småfolk da.. kan jo prøve den. Men hvis ikke du bruker malt ville jeg prøvd det først. Ta tuppen av en t-skje i hver flaske.
Lilletrille-84 Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 hvilken flasker bruker du da?jeg brukte en stund avent flaskene,men merket hun slukte en del luft av de..nå har jeg gått over til dr brown flaskene og de er super..har nesten aldri luft i magen sin lenger..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Du kan prøve Enfamil A.R. Det er en mme du må kjøpe på apoteket som er tynn i flaska og blir tykk når den kommer ned i magen til babyen. Den hjelper veldig mot gulpingen og babyen sover mest sannsynlig bedre. Jenta mi hadde reflux, gulpet mye og sov veldig urolig. Etter at vi begynnte med enfamil sov hun rundt og det ble mye bedre.
Venter nr 2:)) Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 prøv Nan ha1 som du får kjøpt på apoteket.den hjalp veldi her.ikke vondt i magen lenger og sover myyyyye bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå