Gå til innhold

Voksi urban i hardbag til TFK twinner twist

laffeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me kjøpte TFK twinner twist i fjor haust, og på butikken sa dei då at voksi-posar ville bli for store til hardbaggane i den vogna - men er voksi urban mindre enn "vanlig" voksi-pose? Me valgte då Odenwälder dunposar og vil anbefale dei på det varmaste. Me kjøpte den lange typen og gutane har hatt det kjempegodt og varmt i dei. Posane kan òg brukast som sovepose seinare, og me har òg brukt dei i pulken - veldig anvendelige med glidelås midt foran slik at du lett kan opne den opp litt om det blir for varmt. Lukke til!

Oj, er det så mange Odenwälderposar? Eg er visst ikkje heilt oppdatert på posar, forstår eg;) Eg fekk berre beskjed om at det var den lange typen, og på posen står det berre Odenwälder Babynest. Den er i alle fall ein god del lengre enn harbaggen til TFK, men ingen problem å dytte den saman og framleis god plass til ungane. Dette blei du nok ikkje klokare av, men lukke til i valg av pose - det blir nok bra uansett;)

Ja, der har du den - kjempegod! Eg fekk gutane 25.september, og brukte vel posane i hardbaggane til gutane var ca 6 mnd, då me skifta til sportsvogndelen. Då byrja det bli litt trangt, men posane var sjølvsagt like gode å bruke i sportsvogndelen. Lukke til med valet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...