Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Bare lurte på hvordan spising i barnehage foregår? Spiser barna sammen eller er det forskjellige bordsettinger, og hvordan hjelper de ansatte barna til å spise? Gutten min fyller ett år nå i september og vi er fortsatt hjemme, men bare lurte..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 min 1 åring går på en 0-3 års avd. de spiser ofte lunsjen i 2 omganger, deler de største og de minste. blir roligere ved bordet. og de minste får den oppfølgingen og hjelpen de trenger.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 i barnehagen der gutten min går, spier alle barna sammen... de er 9 barn max på avdelingen, og det er 4 ansatte... de barna som ikke klarer å spise selv har en som sitter og helper de.. det er blandt annet noen som spier grøt der, og de blir matet:) gutten min har blitt kjempe flink til å spise etter han begynte i bhg..
*Rutletutt* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 I bhg til jenta mi spiser de sammen - det er en småbarnsavdeling fra 0-3, men ingen er eldre enn rett over 2. jenta mi er 13 mnd. Hun spiste bare grøt og middagsglass hjemme, så jeg gav med henne en pk grøt i tilfelle hun ikke ville ha maten de andre spiste (de får varmlunsj + smørelunsj i bhg), men det var visst ikke nødvendig - for hun spiser plutselig "alt";-) Hun spiser skiver selv og blir matet når de har varmlunsj - det går så fint atte - hun har blitt kjempeflink å spise:-)
*SmurfeMamma* Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 ja glemte å si at gutten min går også på småbarnsavdelign... 0-3 år, der de eldste er rett over to år.. men barna har med seg mat hjemmefra, får kun frukt i bhg.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Tusen takk for svar, føler at jeg blir beroliget at barna får det bra. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå