Gå til innhold

God reisetrille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en reisetrille som er lett og god å trille. Full liggestilling og god solskjerming. Hørt at Maclaren Techno XT skal være bra, men den går til 15 kg. Syns dette virker litt lite???

He,he uerfaren-trenger hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også det virker lite, min 2+åring er 15 kg.... Har drevet og sjekket litt, og funnet quinny zapp som går til 20kg. Bare sittestilling vel på den.

Har også funnet ut at maclaren virker å ha ulike modeller i europa og usa, de amerikanske går til 25kg (29kg for xlr). Jeg skal kjøpe den der neste gang vi reiser, men det går kanskje an å importere den selv? Ev vet jeg at www.angelbaby.no har hatt maclarens amerikanske xt til salg tidligere, kanskje du kan sjekke med dem.

Skrevet

Maclaren europamodellene er like de amerikanske. Sendte mail til maclaren engang og fikke beskjed om at det ikke var forskjell - og de europeiske ogsaa taaler 25kg. Det er 15kg standar i Europa saa derfor staar det det i brosjyren (forstaa den den som kan.....). Jeg har en Quest (kjempefornöyd, mindre og lettere enn XT) og noen ganger sitter datteren min paa 7 i den (27 kg) og den har naa taalt det bra.....

Skrevet

Takk for svar. Så de har quest på babyshop og 30% på triller så da blir det tur dit!

Skrevet

Jeg driver barneutstyrsbutikk og har spurt mine leverandører om dette, for de fleste vogner tar bare 15 kg ifølge bruksanvisningen. Men har fått til svar at det er for å være på den sikre siden og at testene er tilpasset dette. De fleste vogner tåler opptil 20 kg og barn opptil 3-4 år. Håper dette er til hjelp.

Skrevet

jeg sjekket med peg perego en gang, og kan signere på det hun over skrev, det er pga europeiske regler sier 15 kg, men vognene tåler mye mer så hadde ikke vært redd for å kjøpe en maclaren altså. løp og kjøp, de er supre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...