Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Får ikke bort flekkene, virker som fettflekker som sitter i stålet. Noen gode tips?
Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Sån zvint(?) stålull er fint, juf skurekrem er også supert.
Jubelbrus* Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 På noen matbutikker og på Elkjøp selger de steelfinish (sikkert ymse produkter med ulike navn da...) Det er supert på stål! Blir glansfullt i tillegg til at du tar vare på overflaten, og holder den ren lengre.
PrøvLykken Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg bruker å vaske bort alle flekker, så tar jeg tørkepapir med litt matolje på og gnir. Alle fettflekker forsvinner:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 jeg vasker først med jif skurekrem, deretter tar jeg og gnir inn med matolje/olivenolje. Tar så og tørker godt med kjøkkenpapir. Det blir skinnende blankt!!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 svint høres ikke akkurat smart ut, det sliper jo bort. ville brukt jif skurekrem, men uten skuresvamp. egen stålrent for at det ikke blir fettete er enda bedre.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Får det ikke rent med jif skurekrem, tror jeg skal kjøpe steelfinish i morgen å prøve det. Andre gode tips?
Beama Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Gni litt matolje på fordi om du ikke har fått det helt rent. Skal ikke se helt bort ifra att matoljen får bort resten;) Og maskinen blir skinnende og flott=)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk for tipset, skal prøve det i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå