Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Ligger et 08 understell på finn.no nå, og så står det gi bud.. men hva er et realistisk bud på det da? Er en liten kosmetisk feil med en sølv knapp som mangler, men denne har ikke noen funkjon. Hva skal jeg by? Hvilken nettside er bra for å kjøpe de resterende delene til vognen? Husker det var en link til en svensk side for lenge siden, men klarer ikke å finne tilbake dit nå. Er det noen norske sider som selger deler? Kan man bestille deler på barnas hus?
Lykke X 4 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Anbefaler deg å spørre mammaene på barnevognforumet til nybaktmamma.com. De pleier å ha mye peiling på sånt
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Får ikke lagt inn inlegg på den siden jeg, har bare hotmail adr og da kan man ikke være medlem visstnok:(
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Hør med de på vogndilla.com. En del som sikkert har litt peil der:)
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 Jeg kan legge inn dette innlegget der for deg om du vil
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Sånn, der var den lagt ut:) http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=590737
Lykke X 4 Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Hei! Såg denne på Finn nå. Og jeg må bare si at jeg hadde ikke turt å kjøpe det understellet. Høres rart ut at den sølvknappen bare er til pynt. Det kan høres ut som at det er noe feil med det understellet, når de etter hva jeg forstod, hadde fått tilsendt et nytt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå