♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hadde ikke tid til å ringe sykehuset i dag for å spørre om jeg kan drikke litt alkohol når jeg knasker disse tablettene. Er det noen som vet? Kommer jo ikke til å drikke meg full, men skal ha biljardturnering i morgen og da er det godt å kunne drikke noen øl sammen med venner:)
Pollyanna67 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Anbefaler deg å sjekke pakningsvedlegget til tablettene. Der SKAL det stå hvis det er noen farer /nedsatt virkning forbundet med å nyte alkohol sammen med medikamentet. Hvis det ikke står noe om alkohol, er det OK. Jeg vil tippe at det ikke er noe problem hvis det er et hormonpreparat, men jeg er på langt nær noen ekspert så det er vel tryggest å lese vedlegget...:-)
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Har lest både pakningsinnlegget og på felleskatalogen, men kan ikke finne noe om det...
Pollyanna67 Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Ja, men da er det ikke noe problem. Hadde det vært det, skulle det ha stått på vedlegget. Så da kan du trygt kose deg med en øl eller to i morgen.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå