Gå til innhold

Noen som har fått vondt i ryggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt bekkenløsning hele veien. Men nå når magen tynger kjenner jeg det godt i ryggen også. spesielt i svaien og oppunder skulderbladene. gjør vondt helt ut i sidene. Prøver å få gått litt i ulendt terreng hver dag, og er flink å tøye ut. Gubben har også vært flink og knø meg. stabler godt med puter så kan jeg ligge på mage med magen mellom putene, da kommer han godt til å knø, mens jeg slapper av. jeg får ikke bort smerten, men det lindrer masse.

26 + 5 i dag. Har hatt smerter i ryggen - rett under skulderblada og ut mot sidene (sliten følelse, får ikkje slappa godt av) i ca 2 veker. Veit det skuldast vektforskyving og hormoner, men svært ubehagelig og vanskeleg å finna god kvilestilling. Kom på i går at eg har ein varmepute og tok den i bruk - deilig. Får musklane til å slappa av. Har typen du kan varma i micro, så det er fort og greitt. Har prøvd med yoga/tøyningsøvingar - hjelper litt, men varmen fungerer best. Sov godt i natt etter varmepakningen. Har også brukt den i dag.

bäckelösning sliter jag med. Men ryggen har vart helt okej fram till nyss. Är i v. 27. Ryggen ömmar nästan hela tiden, när jag sitter och står. När jag ligger på rygg läser sig höften. Eventuellt ska jag gå till en fysioterapuet (stavas?) som min läkare rekomderade till mig.

Hei Cammie85.

Anbefaler at du går til manuell terapeut (fysioterapeut med min.2 års vidareutdanning som gir tittelen) eller kiropraktor. Plagene med at hofta låser seg kan skuldast f.eks. ubalanse i muskulaturen forran og bak leddet, sideforskjell, osv... Ikkje alltid så vanskelig å behandla, men svært vondt og slitsomt å gå rundt med. Lykke til og god bedring.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...