Mimsan Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Begynner å bli skikkelig negativ innstilt til disse inseminasjonsforsøkene mine. Er 38 år, og har hatt 3 forsøk på Stork. Har byttet til Nordica, og startet opp med hormonstimulering forrige pp. Hva skjer når jeg får EL, jo da er jeg på ferie i utlandet og uten mulighet til å komme meg til Køben. Kroppen er i utakt, og jeg kjenner ikke syklusen min nå når jeg har begynt på dobbel pergotime. Derfor blir det helt umulig å prøve å time forsøkene med jobben (som selvsagt foregår i dypeste hemmelighet). Når jeg endelig får mensen igjen, gud vet når det blir, da er det igang med ny dose pergo. Kjenner jeg flaksen min rett så får jeg EL eller flotte follikler akkurat når jeg skal delta på en messe med jobben utlandet. Flott, da har jeg heller ingen mulighet til å snike meg avgårde til Køben denne gangen heller. Hele høsten er jobbmessig helt crazy....og alt jeg vil er bare å bli gravid...sukk!!!! Så funderer jeg på IVF...men jeg skjønner ikke hvordan i huleste heiteste jeg skal klare å gjennomføre det i hemmelighet. Vet jeg ikke har gjort så mange forsøk, men det er så vanskelig å komme seg avgårde til København når dette skal holdes hemmelig
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Uff og huff, forstår frustrasjonen din... men når alt kommer til stykket så må du bare ta et oppgjør med deg selv om hva som er viktigst, jobben..? eller å bli mamma...? Nå vet ikke jeg hva du driver med, men er det helt umulig å betro seg til nærmeste overordnede? Evt si at du er sjuk hvis du ser EL havner på akkurat den tida reisen er ? Jeg har informert arbeidsgiver, kun henne, og hun støtter meg 100%, så ingen problem der, kan reise når jeg vil - og det er veldig godt. Anbefales !!!!! Føler med deg i din fortvilelse, og håper du finner en løsning. Klem fra meg
Pollyanna67 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Huff ja...ingen enkel situasjon å skulle kombinere jobb med stadige Danmarks-turer. Det er vanskelig å komme med noen råd når jeg ikke vet hva eller hvem du jobber med. Selv har jeg luftet planene mine for min nærmeste medarbeider, men hadde nok ikke gjort det hvis jeg ikke hadde vært sikker på å møte forståelse og støtte. Tror ikke en kan regne med at alle har like stor "sympati" for kvinner som ønsker å skaffe seg barn på egen hånd. Men husk, alle kan bli syke.:-) Er enig med Gitte i at du bare må bestemme deg for hva du skal prioritere. Du vet jo aldri hvor mange gullegg du har igjen, men du kan være ganske sikker på at det kommer flere jobbmesser og mere jobb:-) I forbindelse med IVF, kan det kanskje være greit å bruke noen feriedager? (hvis du har noe igjen da). Har stor forståelse for at det er lett å bli motløs etter flere negative forsøk, men tenk på den dagen du lykkes. Da er sikkert alt dette peset raskt glemt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå