Gå til innhold

Stavanger!! Se hit!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til morsomme aktiviteter vi kan finne på i helgene!

Jeg vet om Soma Gård og Metro Lekeland. Men hva mere kan man finne på som ei på 3 vil ha glede av?

Og forresten, kan noen fortelle meg hvor på Hundvåg Trollskogen ligger? :o)

Skrevet

hei,,da er det jo stavanger svømmehall , barnemuseum , et nytt lekeland for alle aldre på hana senteret.. hvis du tar til venstre fra hundvåg sentrum og følger hovedveien litt står det skilt med trollskogen på :)

Skrevet

Hove fuglepark på Gandal i Sandnes,Sommerfuglparken i Sandnes.

Er det nye lekelandet på Hana åpnet nå?

Skrevet

Geo-parken er jo ok da, utenfor Oljemuseet. Og nå har biblioteket program hver søndag med diverse for barn.

Skrevet

På Hundvåg ligger også lundsvågen naturskole med akvarier innendørs, matservering, båtutleie og liten sandstrand som ungene kan grave i. Kjempegøy!

Jenta vår på 3 har også fint klart turen til Dalsnuten, ca 1 time å gå hver vei - bittelitt lei på slutten men da fikk hun sitte på skuldrene til pappaen sin. Hvis den turen blir for lang kan man også gå til Kubbetjønn, samme veien å kjøre som til Dalsnuten men man tar til høyre et lite stykke før parkeringsplassen. Er vel drøyt 20 min å gå hver vei og fin "leirplass" i enden med ur å klatre i, svinghuske, benker og grillmuligheter fra en elelr annen gang i september nå (husker ikke datoen men står sikkert på sandnes kommunes nettsider).

Fritidsgården på Jåttå er også fin - og gratis (men ikke like mye tilbud som på Soma gård). God plass for piknik, lekeplass og de vanlgste gårdsdyrene.

Ellers er det jo som andre nevner Barnemuseum (i kulturhuset), kino, teater osv. Andre museer kan jo også være spennende, selv om arkeologisk museum ikke var noen suksess med vår treåring (mannen hadde sett for seg dyreskjeletter og ikke masse gullmynter og gamle kar, haha).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...