Magstar Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Nå har jeg vært på UL (var til Trolle, helt fantastisk- en som forklarer og setter seg inn i saken, synd han er dyrere) Hadde 7 folikler... er så glad. Håper alle er fine. Onsdag skal jeg være på klinikken og ta ut egg. Går alt etter planen så er jeg ruger på fredag. Håper på noen deilige dager på hytten i finland, plukke sopp og besøke venner: ) I dag tenkte jeg drikke litt vin, håper ikke det er helt ulovlig.
ElleL Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Så hyggelig å høre at du allerede er i gang igjen. Lykke til!!!! Kos deg med vinen og soppen:-)
Mimsan Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Så spennende da! Men det er jo helt ulidelig når man skal gå å vente på resultatet etterpå, vet selv hvor utrolig treeeegt de 14 dagene går Lykke til!!!!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Så flott !!!! Høres lovende ut Hvordan er reiseruten til ava-klinikken? Hvor i Finland er det ? Og hva koster forsøkene der? Du er heldig som har hytte der da gjør det jo litt enklere.. - og kos deg med vinen!! Lykke til
Månestråle75 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Dette blir spennende! Skal krysse fingrene for deg :-) Ha noen fine dager i Finland!
Pollyanna67 Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Lykke til!! Krysser fingre for at du får tatt ut mange kvalitetsegg.
Storkmor? Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Hei! Så herlig at det blir nytt forsøk så raskt! Dette blir veldig spennende. Ønsker deg lykke lykke til!
Magstar Skrevet 6. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2008 Takk jenter : ) Må innrømme at det var godt med en fest i går, være litt brisen og bare kose meg med venner. Rieseruten til AVA: Fly til Helsinki, så buss til Tampere (tar ca 3 timer) Finland er det veldig lett å ta buss, fine veier og tilrette lagt. Eneste er at finner er elendige på språk (de yngre er flinkere) så kan være lurt å lære seg byene på finsk. Ava klinikken er ikke vanskelig å finne i byen. Prisene ligger ute på nettet (mener at de var ganske lik danske da jeg vurderte hvilken jeg skulle bruke) Google ava klinikka, så finner du hjemme siden. Står på engelsk og svensk. Eneste jeg syns er dumt med AVA er at all info går via meg, de har ikke direkte kontakt med gynekologen min i norge. Vet ikke hvordan nordica fungerer med det? Så jeg må ringe eller sende sms med resultat av prøver, men har samtidig full kontroll over min egen sak: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå