Gå til innhold

Hva viser vekten nå da jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke vite hva vekten viser selvsagt:) Jeg lurer bare på hvor mye dere har lagt på dere til nå.

Jeg er nå i uke 18 og har gått opp ca 2 kg. Jeg tror jeg la på meg mye fortere i forrige sv.skap. Jeg endte da på 30+.......håper vi unngår det denne gangen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138623456-hva-viser-vekten-n%C3%A5-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt kvalm men ikke oppkast. Jeg har hatt liten appetitt og bare hatt lyst på ting som ikke er søtt så annser meg også som heldig:) Leste at fra nå av vil jeg legge på meg 0,5 kg i uken!!! det høres mye ut men jeg vil da ende på ca 12 -14 kg og det er det som er gjennom snittet man legger på seg. Det går heldigvis ganske fort av mye av det da:)

Annonse

Jeg er 18 blank idag. Har godt opp 6,5 kg, har bikket 60 kg, for første gang i mitt liv...=) Men har lkke lagt på meg i de siste 2 ukene, det kommer litt i rykk å napp, til tross for normale spisevaner osv. Håper jeg klarer å holde meg under 15 kg totalt, men det vil jo tiden vise, har lagt på meg mye mer enn "planlagt".

Hei. Er 18+4 i dag og har gått opp 4 kg MEN gikk ned 7 kg de første 12 ukene pga kvalme og oppkast. Har dermed gått opp 11 kg på 6 uker !! Får håpe det stopper snart. Har jo kun vokst på magen og puppene da men... Hvis jeg legger på meg like mye i 4,5 mnd til, hvordan ser jeg ut da??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...