Gå til innhold

Den fryktelige stoltheten til a mor..

Anbefalte innlegg

Mannen min er så søt, fikk melding om at han hadde funnet ei jente til å vaske hos oss.. ei som han jobber med, på alder med søstera mi da så det er ikke noe slikt:) Ho snakker om babyen hele tiden og har så lyst til å være "bestevennen" min og slikt:P Meldte seg som barnepike for ett halvt år siden til og med..:)

Men jeg vil da ikke ha noen til å vaske hos oss.. jeg klarer det fint selv enda jeg.. Dessuten er ikke leiligheten så stor, det er aldri rotet eller møkkete her fordi jeg er en ryddoman hver eneste dag.. vaske gulvet tar fem min og går som en lek på parkett, vi har tre tepper som vi støvsuger når det trengs.. Ellers er det bare støvtørking, det krever da ikke så mye tid....

Vaske klær og henge de opp er da ikke noen storjobb enda heller, ei heller oppvasken (som egentlig er hans jobb! Og her er det oppvaskMASKIN!)..

Er det stoltheten min? Jeg føler at jeg takler det og jeg VIL gjøre det.. liker ikke at engang svigemor driver å kjøkkenet mitt.. blir bare rot og tull:P

Bedre å si at vi vurderer det etter fødselen?? Eller nærmere fødselen??

Off, liker å gjøre ting selv jeg altså!! Og å bruke penger på noe HAN egentlig kunne gjort??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138623440-den-fryktelige-stoltheten-til-a-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Hvis formen er grei, og leiligheten ikke så veldig stor, ser jeg ikke helt behovet med vaske hjelp. Hvis du er ryddoman, og i tillegg liker å stelle litt hjemme, burde han istedet prøve å hjelpe litt mer til om det trengs på slutten. Hehe. Som du selv sier er det jo ikke store jobben delt på to... Men detr virker jo som om dere har tenkt litt på det, og snakket om det, ettersom det i det hele tatt er et tema... Jeg synes det må bli opp til deg. Jeg vil ikke ha noen hjemme hos meg iallefall :) Har bare gitt beskjed til mannen min om at han får hjelpe mer til, og eventuelt bære støvsuger o.l. opp og ned trappene. Dette synes han er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...