Gå til innhold

Hei alle damer/jenter som vil ned i vekt på en naturlig og sunn måte =)Oslo (og ellers i landet)


Mojo med trollungen

Anbefalte innlegg

Hei jenter/damer =)

 

Jeg har nettopp fullført kurs i kosthold/ernæring og er distrubitør innenfor merkevare.

Jeg trenger 10-20 damer/jenter som vil reduserer sin vekt over en lenger periode, som vil være med i undersøkelsen min.

 

Terioen går ut på at om man går ned i et jevnt tempo vil vekten holde seg bedre.

Jeg tilbyr full oppfølging, scanning og et skreddersydd program laget for hver enkelt. (scanning kan kun utføres på de som bor i Oslo eller i omegn med bil)

Hvis dere følger programmet som blir lagt opp for dere kan jeg love en halvkilo i uken til og begynne med +/-

Og jeg garanterer at dere vil føle dere som en ny person etter 3 månder, både mentalt og fysisk =)

 

Dette er selvfølgelig ikke gratis, men dere vil ikke få noen større utgifter til mat enn dere allerede har fra før,kansje tilogmed et rimeligere månedsbudsjett.

 

Er det noen som er interresert kan dere sende meg en pm, dere vil da motta e-post adressen min og videre info om undersøkelsen =)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...