LilleBanan blir storebror Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Vasket posen i går etter at den har ligget i skapet hele sommeren. Når jeg tok den ut av maskina så var den helt "flat" liksom... Tenkte at den ble som før igjen når den fikk tørka men ser ikke ut som den blir like myk og god, er bare klumper inni der. Men nå er den ikke helt tørr enda da. Noen som har opplevd det samme etter vask men plutseli fått posen som før igjen Sto at den burde trommles men ikke at den måtte. Å vi har ikke trommel. Håper ikke den er ødelagt nå....
Topp 10. Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vi har vasket den og viktig å riste ofte, bank løs fjæra fra hverandre! Rist ofte fra du tar den ut av vaskemaskina til den er knusk tørr:) Rist ofte er mitt tips altså Så etter hvert så blir den like fluffy og myk!
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 ok, takker for svar! Ser ut som den er kommet seg litt nå, he he. Så stygt ut her en stund:)
Krusemynthe Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Tåler den ikke trommel? Hvis den gjør det er det et gammelt trommeltriks å legge i en tennisball for å banke løs dunet når man tørker alt fra jakker til dyner.
Nanna:-D Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Den tåler tørketrommel, og det står inni posen at det lønner seg å ta den der, da duna lettere vil løse seg opp inni der. Jeg har ikke tørketrommel, og jeg opplevde det samme som deg. Men så rista jeg, og rista og rista og rista, så løsa det seg opp til slutt. Men som skrevet tidliger her så skal man riste mange ganger under tørkeprosessen. Jeg rista den mye også etter at den var tørr. Det blir bra til slutt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå